• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

jag har 9 dagar kvar!! Jag är sjukt sugen på att testa men INGEN idè än...får nog vänta 4-5 dagar =)

• alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2012-01-17 14:15:59 följande:

Carmat: Deppa INTE! När sonen blev till hade vi sex ons och fre äl-testet pos lör! Simmarna lever längre än ägget så det är nästan bättre odds dagen innan fullt än dagen efter! Ni har goda chanser!
    jag hoppas det. hopppas en får tur denna månadenSolig tack
  • deecember
    sweasmamma skrev 2012-01-17 14:39:13 följande:
    jag har 9 dagar kvar!! Jag är sjukt sugen på att testa men INGEN idè än...får nog vänta 4-5 dagar =)
    Haha, det har jag med. Jäklar vad tiden går sakta! Och symptom, det har man ju såklart många redan dagen efter, typ ;)
  • sweasmamma

ja precis =) men jag ska INTE testa .. sååå onödigt tidigt men såå sugen .. men nej!!! ska vänta iaf 4 dagar 

• Jess86

Är det ett symptom att ha ont i svanken? För det har jag fått, kan knappt lyfta upp sonen från kolvet för det gör så ont...

• Sarasvensson87

Får jag lägga upp en bild här och så kan ni säga vad ni tror? Jag är totalt förvirrad! 

Har en son på 3 ½ månad som jag hel ammar, känns inte ens troligt att det skulle kunna vara positivt!
    29/9-2010 <3
  • Liten Léonie

Ser ut som färgrester Sara... Inget rakt streck...

• sweasmamma
    Sarasvensson87 skrev 2012-01-17 14:49:44 följande:
    Får jag lägga upp en bild här och så kan ni säga vad ni tror? Jag är totalt förvirrad! 

Har en son på 3 ½ månad som jag hel ammar, känns inte ens troligt att det skulle kunna vara positivt!
    njae... färgrester men hade jag vatt som du hade jag absolut tagit ett test till =)
  • sweasmamma
    Jess86 skrev 2012-01-17 14:49:08 följande:
    Är det ett symptom att ha ont i svanken? För det har jag fått, kan knappt lyfta upp sonen från kolvet för det gör så ont...
    ja ooh ja!!! 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester