• Knasten83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

kanske 4a skrev 2012-01-17 19:49:25 följande:

Ja du kan ha rätt i att det är lite bredare. Det syns inget på mitt men det var definitivt mer utspät kiss nu än i morse. Även om jag höll mig i 3 timmar drygt. Nu får det vara nog för idag, orkar inte tänka mer. Rejäl molvärk har jag, nästan som träningsvärk, trött som bara den. Vi får se i morgon vad som händer.

kram och godnatt på er alla!   

natti!!
    www.jagegomoi.webblogg.se
  • Soffiie

knasten tycker det ser ut som ett svagt pluss men jag tycker ändå att det borde vara starkare nu 

• lillabambi
    Hoppas 2012 skrev 2012-01-17 19:50:35 följande:
    Lillabambi - underbart gumman, grattis!! Hjärta
    tack   Hjärta
  • NeLe

Ett stort grattis LillaBambi

Knasten, jag tror absolut på att det är ett plus på ditt test... Det gäller bara att ha lite tålamod så kommer det att bli mer synligt samt tjockare/bredare

Jag har stirrat på mitt test som jag tog i förmiddags. Man ser inte det andra strecket alls nu som sagt... Har dock tänkt "ifall jag har en liten i magen så..." ett flertal gånger och jag vet inte riktigt om jag ska acceptera det eller skjuta upp glädjen. Är lite kluven på ifall man ska testa imorgon igen, dock med morgonurin, eller ifall man ska vänta.

• Soffiie

knasten jämnförde bara med dina tidigare tester inte med bmi.. visste inte när exakt du har bmi.. Håller verkligen tummarna för det är ju nått på testet =)

• Hoppas 2012
    Jennie83 skrev 2012-01-17 20:09:52 följande:
    KNASTEN trixade med ditt test!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Men se där...ser bra ut Knasten!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester