• annan18

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Någon tolkning på dessa?
  • saran92
    HusMusen skrev 2021-11-15 07:05:13 följande:

Vad tros om denna?

Är bilden tagen inom giltig testtid så skulle jag säga ett plus :)
  • isoldelively
    annan18 skrev 2021-11-14 16:54:27 följande:

Någon tolkning på dessa?

Tagit något mer test? Vågar inte gissa här, tycker att det ser gråaktigt ut men svårt att avgöra.
  • isoldelively
    HusMusen skrev 2021-11-15 07:05:13 följande:

Vad tros om denna?

Kom strecket inom den tid det ska? Ser hoppfullt ut, såhär på håll ser dock strecket halvt ut (?) men det kanske beror på kvalitén här på familjeliv.
  • HusMusen
    isoldelively skrev 2021-11-15 09:30:44 följande:

Kom strecket inom den tid det ska? Ser hoppfullt ut, såhär på håll ser dock strecket halvt ut (?) men det kanske beror på kvalitén här på familjeliv.

Hej! Ja det kom inom tiden, strecket är helt men starkare på halva. Ska köpa digitalt och ta imorgon för att vara säker :)
  • isoldelively
    HusMusen skrev 2021-11-15 09:49:19 följande:

Hej! Ja det kom inom tiden, strecket är helt men starkare på halva. Ska köpa digitalt och ta imorgon för att vara säker :)

Men vad spännande, då tror jag på ett positivt för dig :) Håller tummarna!
  • xnfsm
    annan18 skrev 2021-11-14 16:54:32 följande:

Någon tolkning på dessa?

Tycker mig se två streck på den övre bilden
  • Bez

Fick ett superduper svagt streck på Predictor Early i morse äl+8 gick inte att fånga bra på bild men drog jag ner kontrasten ordentligt dök de upp, va tror ni är de spök även om PE brukar va förskonade från de eller in de va chans på pluss?

• Bez
    Bez skrev 2021-11-15 11:34:47 följande:

Fick ett superduper svagt streck på Predictor Early i morse äl+8 gick inte att fånga bra på bild men drog jag ner kontrasten ordentligt dök de upp, va tror ni är de spök även om PE brukar va förskonade från de eller in de va chans på pluss?

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester