• Annemarit123

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nummer14 skrev 2021-12-14 08:00:14 följande:

Hallå:)

Kan ni snälla ta en titt på mitt test jag tog i morse, trodde jag skulle ha min mens idag men hade räknat fel så har 2 dagar kvar till mens. Tror ni de är positivt? Ena är tagen med blixt och den andra inte.

Jag ser två sträck. När har du BIM?
  • Nummer14
    Annemarit123 skrev 2021-12-14 11:57:09 följande:

Jag ser två sträck. När har du BIM?

Åå spännande????

Om 2-3 dagar:)

De här testet ska man egentligen testa ifrån den dagen man förväntar att få sin mens.
  • nomina
    Nummer14 skrev 2021-12-14 11:23:20 följande:

Ser nu hur extremt dålig kvalité det var, testar att skicka en som är lite inzoomad, får ta ett till om någon dag, blev bara väldigt exalterad att jag kanske är gravid igen efter missfallett jag hade för några månad sen:)

Jaa här ser man klart ett streck!! Jag håller tummarna för din skull :))
  • Nummer14
    nomina skrev 2021-12-14 12:10:17 följande:

Jaa här ser man klart ett streck!! Jag håller tummarna för din skull :))

Åå jag hoppas:)

Tack snälla för att ni tittade, återkommer om någon dag så får vi hoppas att det blir starkare:)
  • kvinna29årskåne
    Mammacitan skrev 2021-12-13 13:47:14 följande:

Åh grattis till ditt plus Mitt var också ett plus!

Eftersom jag har gjort ivf så får jag vänta några dagar till innan jag kan ringa till kliniken och berätta(testdagen är om ett par dagar ) . Så får verkligen hoppas att den lilla flingan vill stanna.

Sen gör jag första ultraljudet via kliniken.
  • kvinna29årskåne
    kvinna29årskåne skrev 2021-12-15 11:03:26 följande:

Eftersom jag har gjort ivf så får jag vänta några dagar till innan jag kan ringa till kliniken och berätta(testdagen är om ett par dagar ) . Så får verkligen hoppas att den lilla flingan vill stanna.

Sen gör jag första ultraljudet via kliniken.grattis till dig också

• lalalovee

Inbillar jag mig eller ser ni något?!!!!! Hjälp! Tog ut pstav för 4 veckor sen inte fått mens så har ingen aning om min cykel.
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester