• Ofelia1993

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag kunde inte hålla mig och tog dessa efter att ha hållt mig i över fyra timmar. Bilderna vet jag dock inte hur de ser ut när de kommer upp här. Men det har blivit starkare iallafall. Kan spökstreck bli starkare och mer rosa?

Ska ta digitalt i övermorgon tänkte jag men tills dess tänkte jag överanalysera dessa =)
  • hypotyreos98
    Ofelia1993 skrev 2021-12-11 19:33:47 följande:

Jag kunde inte hålla mig och tog dessa efter att ha hållt mig i över fyra timmar. Bilderna vet jag dock inte hur de ser ut när de kommer upp här. Men det har blivit starkare iallafall. Kan spökstreck bli starkare och mer rosa?

Ska ta digitalt i övermorgon tänkte jag men tills dess tänkte jag överanalysera dessa =)

Jag ser två sträck! Du kanske är som mig, verkar ha högre HCG-nivåer på eftermiddag/kväll än morgon!
  • Ofelia1993
    kvinna29årskåne skrev 2021-12-11 20:08:21 följande:

Är det bara jag som ser två streck?

Jag ser två iallafall!
  • Ofelia1993
    hypotyreos98 skrev 2021-12-11 19:48:16 följande:

Jag ser två sträck! Du kanske är som mig, verkar ha högre HCG-nivåer på eftermiddag/kväll än morgon!

Spännande! Hade du lika ljusa streck och var blev de starkare snabbt?

Jag tror fortfarande att det är fel på testen, vågar inte hoppas på någonting för jag har trott att jag varit gravid varenda månad i ett halvår ????
  • hypotyreos98
    Ofelia1993 skrev 2021-12-12 08:12:15 följande:

Spännande! Hade du lika ljusa streck och var blev de starkare snabbt?

Jag tror fortfarande att det är fel på testen, vågar inte hoppas på någonting för jag har trott att jag varit gravid varenda månad i ett halvår ????

Här är mina test från förra graviditeten, all tagna med en dags mellanrum!

• hypotyreos98
    hypotyreos98 skrev 2021-12-12 08:58:42 följande:

Här är mina test från förra graviditeten, all tagna med en dags mellanrum!

Nu hamnade dom i fel ordning, men du ser ju vilka som är svagast och starkast!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester