Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Bim -4 äl+9 vet att detta test är känt för att ge spökstreck.. Men kan detta vara ett spöckstreck? :O
Bim -4 äl+9 vet att detta test är känt för att ge spökstreck.. Men kan detta vara ett spöckstreck? :O
Test längst upp taget lördag.
Det till vänster i söndags och det till höger idag. Mens beräknas på onsdag..
???????? ska man våga hoppas nu?
Test längst upp taget lördag.
Det till vänster i söndags och det till höger idag. Mens beräknas på onsdag..
???????? ska man våga hoppas nu?
Det ser ut som mitt :) men testa med digitalt så känns det tydligare och mer på riktigt att svaga strecken =D
Åh grattis till ditt plus Mitt var också ett plus!
Hallå:)
Kan ni snälla ta en titt på mitt test jag tog i morse, trodde jag skulle ha min mens idag men hade räknat fel så har 2 dagar kvar till mens. Tror ni de är positivt? Ena är tagen med blixt och den andra inte.
Hallå:)
Kan ni snälla ta en titt på mitt test jag tog i morse, trodde jag skulle ha min mens idag men hade räknat fel så har 2 dagar kvar till mens. Tror ni de är positivt? Ena är tagen med blixt och den andra inte.
Jag kan iaf inte se något tyvärr.. på bilden utan blixt ser man en skugga men den känns lite långt ifrån där testlinjen borde vara... hoppas att jag ser fel!