• Mammacitan

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Bim -4 äl+9 vet att detta test är känt för att ge spökstreck.. Men kan detta vara ett spöckstreck? :O

• LJM91
    Mammacitan skrev 2021-12-13 07:24:23 följande:

Bim -4 äl+9 vet att detta test är känt för att ge spökstreck.. Men kan detta vara ett spöckstreck? :O

Ser också positivt ut, testa med ett digitalt så vet du säkert :)
  • Ofelia1993
    Mammacitan skrev 2021-12-13 07:24:23 följande:

Det ser ut som mitt :) men testa med digitalt så känns det tydligare och mer på riktigt att svaga strecken =D
  • kvinna29årskåne

Test längst upp taget lördag.

Det till vänster i söndags och det till höger idag. Mens beräknas på onsdag..

???????? ska man våga hoppas nu?

• Ofelia1993
    kvinna29årskåne skrev 2021-12-13 11:45:45 följande:

Test längst upp taget lördag.

Det till vänster i söndags och det till höger idag. Mens beräknas på onsdag..

???????? ska man våga hoppas nu?

Grattis! Dina test ser ut som mina med de svaga strecken.

Jag har aldrig varit gravid förut, så är inget proffs. Jag ringde iallafall till barnmorskan idag för att i min kommun bokar man inskrivning så fort en plussat! Hon sa grattis och att ett plus är ett plus, du är gravid även om du fått ett plus några dagar före beräknad mens och nu tycker jag du kan sluta testa och ni kommer få en augustibebis <3

Så som svar på din fråga kan du hoppas och glädja dig! Men visst är det ofattbart?
  • Mammacitan
    Ofelia1993 skrev 2021-12-13 09:45:56 följande:

Det ser ut som mitt :) men testa med digitalt så känns det tydligare och mer på riktigt att svaga strecken =D

Åh grattis till ditt plus Mitt var också ett plus!

• Ofelia1993
    Mammacitan skrev 2021-12-13 13:47:14 följande:

Åh grattis till ditt plus Mitt var också ett plus!

Tack och grattis <3
  • Nummer14

Hallå:)

Kan ni snälla ta en titt på mitt test jag tog i morse, trodde jag skulle ha min mens idag men hade räknat fel så har 2 dagar kvar till mens. Tror ni de är positivt? Ena är tagen med blixt och den andra inte.

• nomina
    Nummer14 skrev 2021-12-14 08:00:14 följande:

Hallå:)

Kan ni snälla ta en titt på mitt test jag tog i morse, trodde jag skulle ha min mens idag men hade räknat fel så har 2 dagar kvar till mens. Tror ni de är positivt? Ena är tagen med blixt och den andra inte.

Jag kan iaf inte se något tyvärr.. på bilden utan blixt ser man en skugga men den känns lite långt ifrån där testlinjen borde vara... hoppas att jag ser fel!
  • Nummer14
    nomina skrev 2021-12-14 10:14:45 följande:

Jag kan iaf inte se något tyvärr.. på bilden utan blixt ser man en skugga men den känns lite långt ifrån där testlinjen borde vara... hoppas att jag ser fel!

Ser nu hur extremt dålig kvalité det var, testar att skicka en som är lite inzoomad, får ta ett till om någon dag, blev bara väldigt exalterad att jag kanske är gravid igen efter missfallett jag hade för några månad sen:)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester