Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Nu hamnade dom i fel ordning, men du ser ju vilka som är svagast och starkast!

Nu hamnade dom i fel ordning, men du ser ju vilka som är svagast och starkast!
Hejsan!
Jag har köpt hem kasetter från testlagret för första gången och detta är också första gången jag faktiskt ser något annat än ett kontrollstreck på ett test.
Har testat med så flera olika tester tidigare månader men inte dessa.
Det står på instruktionen att en kan testa upp till 7 dagar före förväntad mens. Jag testar idag och det står fem dagar kvar till förväntad mens i min app. Vet att den alltid kommer dag 14 efter ägglossning så det bör stämma.
Ser ni något? Har någon av er erfarenhet av dessa tester och kan de vara ljusrosa spökstreck på dem?
Det är taget idag med samma morgonurin, det är ljust ljust rosa färgat och liksom inte bara en grå skugga. Det är dock väldigt svårt att fånga på bild.
Vore så tacksam för om någon ville titta!
Hur gör man för att svara på inlägg här? Klickar man på citera och skriver under kommentaren i den rutan som kommer upp sen?
Åh tack för bilderna! Mina har inte blivit så starka som ditt starkaste än men jag tog ett sånt här =)
Så kul!! Grattis :)
Tack och tack för all din hjälp med bilderna och allt. Innan man börjar men denna processen tror man att allting ska vara så tydligt och självklart men tydligen kan ett litet nästan osynligt streck vara ett plus =D
Ha det fint och lycka till för alla andra!
Det finns en hemlig facebookgrupp för alla som är gravida och har bf i augusti 2022 om du vill gå med? :)
Jättegärna!
Hur blir man medlem? Ser inte ens vänner vilka grupper folk är med i? =D
Är det någon som använder sig av clearblues fertilitetsmonitor här? Visar den alltid två streck på själva stickan?
Ägglossning + 8 bim -5 kan detta vara ett plus? :O
Ägglossning + 8 bim -5 kan detta vara ett plus? :O