Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Det kan mycket väl vara så att du fått senare äl efter ditt MA
Kände du av din äl?
Det kan mycket väl vara så att du fått senare äl efter ditt MA
Kände du av din äl?
Har haft ont runt julafton men har aldrig känt av äl innan så har ingen aning om det var det, jag kopplade mer ihop det med mitt MA och var orolig att det hade med det att göra.
Tycker det ser solklart positivt ut!
Jag ser inget på den första bilden men på denna ser jag absolut ett streck! Om det drar åt rosa hade jag tagit ett cb digital med veckoindikator med morgonurin imorgon!
Tyvärr vet jag inte vilket märke det första testet var (det negativa) då jag fick med det från sjukhuset med instruktioner att testa senare för att bekräfta genom negativt resultat. Och det stod inget märke på den. Det jag tog nu var apotekets egna gravtest. Men ja, får utgå från det jag tog nu och göra som du säger, ett nytt likadant och se om det ökar.
Fick dessa sträck på graviditetskollens tester, är det spök eller svagt plus? Någon som har fått så här och varit gravid?
Ser tydligt streck, skulle gissa på positivt, att det blir starkare om nån dag. Själv vill jag ha ett tydligare, starkare resultat för att riktigt lita på det :)
Ja jag håller med om att det ska vara starkare för att man ska kunna lita på det :). Var nyfiken för strecket har blivit starkare sen iförregår men sen har jag läst mkt om att graviditetskollens tester alltid har svaga streck oavsett om man är gravid eller inte.
Ja jag håller med om att det ska vara starkare för att man ska kunna lita på det :). Var nyfiken för strecket har blivit starkare sen iförregår men sen har jag läst mkt om att graviditetskollens tester alltid har svaga streck oavsett om man är gravid eller inte.