Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad tror ni om detta rfsu test? Tog ett från graviditetskollen som också visade ett svagt streck igår kväll men ännu svagare än denna.
Vad tror ni om detta rfsu test? Tog ett från graviditetskollen som också visade ett svagt streck igår kväll men ännu svagare än denna.
Jag ser ett streck :) kolla mina från RFSU hur svaga de var när jag imorse gjorde ett CB digital :)
Men en tanke - onsdags eftermiddag svagt med rfsu. Idag med morgonurin kan jag tycka RFSU borde blivit starkare än i onsdags eftermiddag.. visst hcg ökar inte så snabbt men just att det va morgonurin nu. Ska väl bara släppa det men märkligt med så svagt på bim kan jag tycka..
Vad säger ni om detta test??? Vill inte lita på RFSU testa ofta? men känns ju onekligen som ett streck? Bim igår/förrgår.
Börjat blöda idag
Först lite rosa men nu mer rött ????
Är detta positivt eller ett eventuellt spöksträck? Går det att få spöksträck på digitala?????
Vad säger ni om detta test??? Vill inte lita på RFSU testa ofta? men känns ju onekligen som ett streck? Bim igår/förrgår.
//
Är detta positivt eller ett eventuellt spöksträck? Går det att få spöksträck på digitala?????