Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Jag tror absolut på plus ????. Tycker Testlagret var de som visade svagast; här är mitt i 4+2 när andra test visade starka plus. Morgonurin dessutom.
Vågar mig ändå säga att morgonens plus är tydligare (men ändå svagt). Ska köpa ett dyrare test idag och testa imorgon! Tror jag är i v 4+2 eller 4+3 idag beroende på exakt när äl va (oregelbunden mens och fick positivt ältest 22/12).
Att man sätter sig i denna situation. Hade ägglossning 30/12. Trädstams för skojsskull i morse med morgonurin.. tycker mig ana något. Vad tror ni?
Glömde lägga upp bilden. Hade ägglossning 31/12
Glömde lägga upp bilden. Hade ägglossning 31/12
Hej,
Planerar nr 4.
Hade kyleena spiral som togs ut 29/12, äl 30/12.
Tog detta early detection idag, dock så är bilden tagen en bra bit efter de tre minuterna
Hej,
Planerar nr 4.
Hade kyleena spiral som togs ut 29/12, äl 30/12.
Tog detta early detection idag, dock så är bilden tagen en bra bit efter de tre minuterna
Tyvärr inte positivt. Det är rätt vanligt att speciellt cb early ger sådana typer av ?streck?, speciellt efter testtiden. Är du helt säker på att du hade äl 29/12? Det har ju inte gått så många dagar efter äl så du kan givetvis vara gravid ändå bara att det är för tidigt att testa. Jag håller tummarna!!
Fick för 3 dagar sedan en blödning som varade i 2 dagar. Nu kommer det lite blöd vid toabesök. Tog detta testet i morse. Någon som kan hjälpa mig att tolka det. Har ingen aning om hur lång min cykel ska vara då jag genomgått en behandling av primolut nor i december för att försöka förlänga min menscykel. Blödningen kom på cykeldag 24.