-
Troligtvis positivt. Aldrig sett ett test bli falskt positivt i efterhand, men det är väl ingen omöjlighet givet instruktionerna. Men eftersom antydan till streck fanns redan inom tidsramen, tror jag det är ett sant positivt test.mammamalin skrev 2022-01-22 15:50:15 följande:Såhär ser testet ut idag just nu
-
Tack för att du tog dig tid att svara, får ta ett nytt test imorgonDaphodil skrev 2022-01-22 16:02:41 följande:Troligtvis positivt. Aldrig sett ett test bli falskt positivt i efterhand, men det är väl ingen omöjlighet givet instruktionerna. Men eftersom antydan till streck fanns redan inom tidsramen, tror jag det är ett sant positivt test.
-
Grattis alla som fått plus ??????
någon som kan hjälpa mig att tyda detta? Är det bara jag som ser ett svagt streck? jag är på Bim-3 men plussade med första barnet då. man är ju så otålig och kan knappt vänta några dagar till ????
-
Oj, det skulle vara emoji, inte frågetecken
-
Funkar inte att citera men @Theresia92, jag ser ett streck där :)
-
Går inte att citera men svarar Theresia92:
Jag ser ett till streck, skulle kunna vara ett plus som sen blir starkare. Är det RFSU testa tidigt? Har hört många som klagat på att deras testa tidigt test visar plus senare än deras vanliga test så du kanske kan testa ett annat märke imorgon? -
Sådär såg mitt ut med samma testTheresia92 skrev 2022-01-23 08:40:23 följande:
Oj, det skulle vara emoji, inte frågetecken
tog ett nytt test dagen efter (RFSU remsa) som visade plus! Grattis
-
Tack ni som tagit er tiden att svara
då håller jag tummarna för att jag får ett starkare streck med ett annat test! tack för infon! -
Och grattis till dig! :Dmammamalin skrev 2022-01-23 09:21:08 följande:Sådär såg mitt ut med samma test
tog ett nytt test dagen efter (RFSU remsa) som visade plus! Grattis
-
Hur skulle ni tolka ett test som varit svagt flera dagar, fick gravid 1-2 i tisdags. i fredags började jag blöda dock iinte så mkt men saken är att testen bara blir starkare för varje dag trots blödningen. Vid missfall borde väl inte testen bli starkare ?