• Hoppas 2012

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej,

Tror jag är BIM-1, ÄL+13
    Fanns inga vanliga test kvar på apoteket så köpte ett early men gillar inte dom för brukar inte få + med dom. Men anyway :)

Det är hel kört eller hur?!

• Izabelle00

Måste va spökstreck va? Blir galen av att se streck överallt men men är ju fortfarande extremt tidigt så kanske inte syns än isåfall :) 
  • shedaone

Hej! Jag tog ett gravtest från Abblo imorse som ska visa 5 mlU/mL och fick detta. Se bild! Jag vill bara skrika ut till alla att jag är gravid, men vad tror ni? Detta är vårt 6:e försök och jag upplever att jag har gravidsymptom
  • Daphodil
    Mina3 skrev 2022-01-20 00:04:55 följande:

Äl +8. Är det bara jag som ser ett svagt andra streck? Spökstreck kanske?

Ja, positivt!
  • Mina3
    Daphodil skrev 2022-01-20 15:47:59 följande:
    Ja, positivt!
    Kul att någon mer ser!
  • mammamalin

Hej, vad tror ni om detta? Svagt plus eller bara att strecket lyser igenom? Bör vara på äl+12 idag och har testat med Apotrksgruppens småå teststickor.

• Daphodil
    Lojjjssan skrev 2022-01-21 03:31:20 följande:
    ÄL + 10. Vad tror ni? Spök? plussade med sonen äl + 10. 
    Jag tror positivt!
  • Daphodil
    mammamalin skrev 2022-01-21 09:25:58 följande:

Hej, vad tror ni om detta? Svagt plus eller bara att strecket lyser igenom? Bör vara på äl+12 idag och har testat med Apotrksgruppens småå teststickor.

Behöver en bättre bild för ett bedöma 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester