• MissDB

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

PelloBello skrev 2022-01-26 09:51:58 följande:

Äl+10
    Spökstreck på predictor early?
    Så svårt att få på bild

Jag ser tyvärr inget men av egen erfarenhet så kan jag säga att jag fått spök på de testerna. Sen när jag väl var gravid nu så var det inga som helst tveksamheter trots att jag testade en hel vecka innan bim
  • Caleido

@islandinthesun 

Det där ser ut som ett positivt Corona test 
    Aldrig sett ett gravtest som ser ut sådär

• Islandinthesun
    Caleido skrev 2022-01-26 10:32:35 följande:

@islandinthesun 

Det där ser ut som ett positivt Corona test 
    Aldrig sett ett gravtest som ser ut sådär

De ser väldigt lika ut. Graviditetstest kassett kallas de, finns på restlagret.

Men ingen corona här!

• PelloBello

Kan inte citera. Men MissDB..

Blev dina spök också sådär väldigt tydliga i verkligheten (fast ändå svårt att avgöra färg) men liksom försvinner på bild? Blir inte klok på dessa spök. Tog ett nytt nu på kvällen. Fortfarande samma fast lite lite tydligare. Suck.

• Nathaliextnf
    PelloBello skrev 2022-01-26 09:51:58 följande:

Äl+10
    Spökstreck på predictor early?
    Så svårt att få på bild

Jag tror det är positivt:) så såg mitt oxå ut och jag kommer inte ihåg om det var en eller två dagar efter som det blev jätte tydlig. Håller tummarna för dig 
  • PelloBello
    Nathaliextnf skrev 2022-01-26 20:39:39 följande:
    Jag tror det är positivt:) så såg mitt oxå ut och jag kommer inte ihåg om det var en eller två dagar efter som det blev jätte tydlig. Håller tummarna för dig 
    Åh kan du se nåt? Haha. Tog ett nytt ikväll, la upp ovan. 
    Hoppet är det sista som överger en va Obestämd
  • MissDB
    PelloBello skrev 2022-01-26 19:42:49 följande:

Blev dina spök också sådär väldigt tydliga i verkligheten (fast ändå svårt att avgöra färg) men liksom försvinner på bild? Blir inte klok på dessa spök. Tog ett nytt nu på kvällen. Fortfarande samma fast lite lite tydligare. Suck.

Här är mitt som var spök?
  • MissDB

PelloBello skrev 2022-01-26 19:42:49 följande:

och här är mitt nu senaste på bim -6 eller nåt sånt (enligt senaste vul bim-8)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester