• Klara1997

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ann Lis skrev 2022-07-19 17:22:52 följande:

23-24  :)

Okej,  spännande! känner du något spec?
  • Ann Lis
    Klara1997 skrev 2022-07-19 17:28:33 följande:
    Okej,  spännande! känner du något spec?

nej det gör jag inte , känner inte att mensen är påväg heller , du då känner du nått ? :) 

• Klara1997
    Ann Lis skrev 2022-07-19 20:58:21 följande:

nej det gör jag inte , känner inte att mensen är påväg heller , du då känner du nått ? :) 

Haft en del mensvärk typ sedan ägglossning +4
    men lugnare nu igen, tror faktiskt inte det är något
    borde väl känna mer nu då?
  • Ann Lis
    Klara1997 skrev 2022-07-19 21:40:34 följande:
    Haft en del mensvärk typ sedan ägglossning +4
    men lugnare nu igen, tror faktiskt inte det är något
    borde väl känna mer nu då?

inte många som känner nått så här tidigt , innan det syns ordentligt på ett grav test så har man ju inte fått så mkt hormoner så det börjar märkas :) sen är ju vissa mer känsliga vid hormonförändringar än andra och känner av mer tidigare . Men i detta skede före bim så betyder det inte något om man tror sig känna av nått eller ej :) 

• Klara1997
    Ann Lis skrev 2022-07-19 22:04:07 följande:

inte många som känner nått så här tidigt , innan det syns ordentligt på ett grav test så har man ju inte fått så mkt hormoner så det börjar märkas :) sen är ju vissa mer känsliga vid hormonförändringar än andra och känner av mer tidigare . Men i detta skede före bim så betyder det inte något om man tror sig känna av nått eller ej :) 

Nej det är sant
    hade pirr i magen i går likt så jag hade vid en grav i april och tidigare grav 
    får se om jag bara  känner efter för mycket, igår kändes det mer 
    om en vecka vet jag iaf, blir lite less på mig själv när man önskar så mycket så man tillslut inte vet hur man brukar känna innan mens haha..
    men jag kan ha lite olika 

lycka till till dig {#emotions_dlg.flower}
  • Ann Lis
    Klara1997 skrev 2022-07-19 22:44:41 följande:
    Nej det är sant
    hade pirr i magen i går likt så jag hade vid en grav i april och tidigare grav 
    får se om jag bara  känner efter för mycket, igår kändes det mer 
    om en vecka vet jag iaf, blir lite less på mig själv när man önskar så mycket så man tillslut inte vet hur man brukar känna innan mens haha..
    men jag kan ha lite olika 

lycka till till dig {#emotions_dlg.flower}

är nog många som känner efter för mycket , 
    tack <3

• Ann Lis

Tog ett nytt test i morse som visade ett ännu svagare streck än igår så jag tolkar det som att jag inte är gravid ,  då jag plussat svagt men synligt  vid andra graviditeter på samma dagar efter ÄL
    dvs ÄL +11
    BIM -3 
    bifogar bild men tvivlar på att någon ens ser strecket när jag laddar upp bilden här (samma test med och utan Blix) 

• Klara1997
    Ann Lis skrev 2022-07-20 10:07:50 följande:

Tog ett nytt test i morse som visade ett ännu svagare streck än igår så jag tolkar det som att jag inte är gravid ,  då jag plussat svagt men synligt  vid andra graviditeter på samma dagar efter ÄL
    dvs ÄL +11
    BIM -3 
    bifogar bild men tvivlar på att någon ens ser strecket när jag laddar upp bilden här (samma test med och utan Blix) 

Syns något mycket svagt tycker jag 
  • Ann Lis
    Klara1997 skrev 2022-07-20 19:11:11 följande:
    Syns något mycket svagt tycker jag 

ja precis det är så svagt så jag tolkar det som negativt 

• Klara1997
    Ann Lis skrev 2022-07-20 22:32:07 följande:

ja precis det är så svagt så jag tolkar det som negativt 

Hoppas det blir starkare {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester