• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

funderar99 skrev 2022-07-28 07:27:27 följande:
    Bim+1 och testet ser ut såhär??? Streck direkt bredvid kontrollstrecket, rfsu test. Hur skulle ni tolka detta? ska ta ett digitalt test så fort jag kommer hem från resan
    Tolkar det som defekt / negativt 
  • Cashili33
    2020bebis skrev 2022-07-28 07:49:41 följande:
    Ser ni ett svagt streck??
    Hm .. nej. Se ut som färgrester på testet 
  • 2020bebis
    Cashili33 skrev 2022-07-28 10:18:03 följande:
    Hm .. nej. Se ut som färgrester på testet 
    Det var positivt Glad tog ett digitalt
  • funderar99
    2020bebis skrev 2022-07-28 10:29:15 följande:
    Det var positivt Glad tog ett digitalt
    Grattis!!!!! :) 
  • Fembarnsmamma12345
    Fembarnsmamma12345 skrev 2022-07-27 11:19:09 följande:
    Oj är lite ställd, födde barn för tre månader sedan :)
    får säga Tack och jag får kanske ta ett digitalt oxå men mår så illa och konstigt känns som jag hamnat i klimakteriet typ haha.. haft konstiga symtom minst en vecka så tankarna rullar 
    Tog ett digitalt igår och det va positivt det oxå, samma bf dag som när minstingen låg i magen :)
  • Lojsan DN
    Fembarnsmamma12345 skrev 2022-07-28 15:37:14 följande:
    Tog ett digitalt igår och det va positivt det oxå, samma bf dag som när minstingen låg i magen :)
    Grattis :D Exakt ett år emellan då, va roligt! 
  • TrueResolution

Hej! 
    så glad jag blir när jag läser denna tråden, som ett hjälp i mörkret! ???????? 

Jag är på BIM + 11 idag och har testat ihjäl mig snart. 
    Mår illa & spyr av resan till jobb på morgnarna, dålig i magen, frusen, huvudvärk, molvärk och lite flytningar. Kännts som att mensen ska titta fram i två veckor men icke då! 

har testat mig sedan bim +3men bara negativt. Ett av två tester imorse dök det här upp på? kan inte avgöra om det är början till något svagt eller om det är ett spökstreck ???? ?? Fick även upp ett svagt men lite tydligare streck på ÄL-test. samma urin. 

är det ens möjligt att ha så låga nivåer på så långt BIM+? 

• Lojsan DN
    TrueResolution skrev 2022-07-29 09:55:23 följande:

Hej! 
    så glad jag blir när jag läser denna tråden, som ett hjälp i mörkret! ???????? 

Jag är på BIM + 11 idag och har testat ihjäl mig snart. 
    Mår illa & spyr av resan till jobb på morgnarna, dålig i magen, frusen, huvudvärk, molvärk och lite flytningar. Kännts som att mensen ska titta fram i två veckor men icke då! 

har testat mig sedan bim +3men bara negativt. Ett av två tester imorse dök det här upp på? kan inte avgöra om det är början till något svagt eller om det är ett spökstreck ???? ?? Fick även upp ett svagt men lite tydligare streck på ÄL-test. samma urin. 

är det ens möjligt att ha så låga nivåer på så långt BIM+? 

Det ser ut att det kan vara nått där, men har det gått 5 min sen du tog kortet på testet? Jag menar det ser inte ut att ha "tänkt klart" haha 
  • TrueResolution

Ja det stannade tyvärr så, känns dock inte så hoppfullt längre när man är så långt efter BIM och med så många negativa hittills. :( 

ÄL verkade dock med ge ett svagt svagt streck men har inte riktigt förstått om man kan koppla dessa till grav eller bara ÄL? 

Får väl vänta några dagar och testa igen men man blir så nervös för fler negativa! 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester