• Cashili33

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ann Lis skrev 2022-07-23 19:07:14 följande:
    Tolkar även detta test som negativt speciellt med tanke  på att det är bim idag eller imorgon  men vill ändå höra erfarenhet av detta test
    sticka från testlagret ser man alltid ett svagt streck även vid negativa test 
    Ser tyvärr inget på dina test 
  • MNS
    Cashili33 skrev 2022-07-24 05:37:48 följande:

RFSU ger ofta tvetydig och svaga svar. Ta ett ?testa tidigt? om du inte vet var i cykeln du är. Tex ett test från Loyds eller predictor early. 

Man ser en svag skugga eventuellt men jag skulle ej säga att det är positivt 

Tack för svar! Ja jag hoppas på att det är ett spölstreck :)
    jag tog även ett testa tidigt av apotekets egna märke och det var negativt samt ett digitalt som var negativt så jag känner ju egentligen att jag kan andas ut, men det där förbannade RFSU testet som spöka o huvudet ????
  • Cashili33
    MNS skrev 2022-07-24 06:37:56 följande:
    Tack för svar! Ja jag hoppas på att det är ett spölstreck :)
    jag tog även ett testa tidigt av apotekets egna märke och det var negativt samt ett digitalt som var negativt så jag känner ju egentligen att jag kan andas ut, men det där förbannade RFSU testet som spöka o huvudet ????
    De är kända för att ge sådana där streck ( som jag ändå inte skulle kalla positivt då det endast är en skugga )  

tror du kan lita på övriga test 
  • Lojsan DN

Är på ÄL+10 och jag kan knappt fatta det. Men låter det sjunka in först när mensen är försenad. 
  • Cashili33
    Lojsan DN skrev 2022-07-24 09:37:38 följande:
    Är på ÄL+10 och jag kan knappt fatta det. Men låter det sjunka in först när mensen är försenad. 
    Något på g är det allt 
  • Klara1997
    Lojsan DN skrev 2022-07-24 10:11:39 följande:
    Om detta är negativt hur är positivt då? Förvånad

Digitalt är väl inte lika känsligt? 

• Lojsan DN
    Klara1997 skrev 2022-07-24 12:19:40 följande:

Digitalt är väl inte lika känsligt? 

Detta ska vara ett testa tidigt test. Taget på kvällen dock. Men att det visar 2 så starka streck men ändå negativt. 

• Klara1997
    Lojsan DN skrev 2022-07-24 12:42:48 följande:

Detta ska vara ett testa tidigt test. Taget på kvällen dock. Men att det visar 2 så starka streck men ändå negativt. 

Okej förstår.. jag missuppfattade då
      Du har tagit isär det,
    jag trodde det var ett testa tidigt vanligt test och ett digitalt 
  • Klara1997
    Lojsan DN skrev 2022-07-24 09:37:38 följande:
    Syns två streck här, kanske var Något fel på cb testet 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester