Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ser ni något?
visst kan man ana ett svagt streck?
Ser tyvärr inget :(
visst kan man ana ett svagt streck?
Hej, jag har mått illa de senaste två dagarna och tog ett test ikväll. Jag vill inte vara gravid och vi har använt oss av kondom.
jag tog ett RFSU och tycker mig se något på det men har också läst att det är vanligt med spökstreck vilket jag hoppas att det är! Har tagit två andra test som är solklart negativa! kan jag känna mig relativt lugn? vet Inte ännu hur regelbunden min mens är då jag endast haft en mens sen förlossningen.
så tacksam för svar!
Hej, jag har mått illa de senaste två dagarna och tog ett test ikväll. Jag vill inte vara gravid och vi har använt oss av kondom.
jag tog ett RFSU och tycker mig se något på det men har också läst att det är vanligt med spökstreck vilket jag hoppas att det är! Har tagit två andra test som är solklart negativa! kan jag känna mig relativt lugn? vet Inte ännu hur regelbunden min mens är då jag endast haft en mens sen förlossningen.
så tacksam för svar!
RFSU ger ofta tvetydig och svaga svar. Ta ett ?testa tidigt? om du inte vet var i cykeln du är. Tex ett test från Loyds eller predictor early.
Man ser en svag skugga eventuellt men jag skulle ej säga att det är positivt