• Chilins

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ser ni något? 
  • Lojsan DN
    Josefinanna skrev 2022-07-23 10:43:37 följande:
    Någon som ser något? 

Ser tyvärr inget :( 

• Cashili33
    Josefinanna skrev 2022-07-23 10:43:37 följande:
    Någon som ser något? 
    Svårt att urskilja vad man ser men ev en skugga 
    var i cykeln är du 
  • Ann Lis

Tolkar även detta test som negativt speciellt med tanke  på att det är bim idag eller imorgon  men vill ändå höra erfarenhet av detta test
    sticka från testlagret ser man alltid ett svagt streck även vid negativa test 
  • MNS

Hej, jag har mått illa de senaste två dagarna och tog ett test ikväll. Jag vill inte vara gravid och vi har använt oss av kondom. 

jag tog ett RFSU och tycker mig se något på det men har också läst att det är vanligt med spökstreck vilket jag hoppas att det är! Har tagit två andra test som är solklart negativa! kan jag känna mig relativt lugn? vet Inte ännu hur regelbunden min mens är då jag endast haft en mens sen förlossningen.

så tacksam för svar!

• Cashili33
    MNS skrev 2022-07-24 01:07:14 följande:

Hej, jag har mått illa de senaste två dagarna och tog ett test ikväll. Jag vill inte vara gravid och vi har använt oss av kondom. 

jag tog ett RFSU och tycker mig se något på det men har också läst att det är vanligt med spökstreck vilket jag hoppas att det är! Har tagit två andra test som är solklart negativa! kan jag känna mig relativt lugn? vet Inte ännu hur regelbunden min mens är då jag endast haft en mens sen förlossningen.

så tacksam för svar!

RFSU ger ofta tvetydig och svaga svar. Ta ett ?testa tidigt? om du inte vet var i cykeln du är. Tex ett test från Loyds eller predictor early. 

Man ser en svag skugga eventuellt men jag skulle ej säga att det är positivt 

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester