• Lojsan DN

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

TrueResolution skrev 2022-07-29 11:15:24 följande:

Ja det stannade tyvärr så, känns dock inte så hoppfullt längre när man är så långt efter BIM och med så många negativa hittills. :( 

ÄL verkade dock med ge ett svagt svagt streck men har inte riktigt förstått om man kan koppla dessa till grav eller bara ÄL? 

Får väl vänta några dagar och testa igen men man blir så nervös för fler negativa! 

Men det kan ju vara så att ägget fäste senare, därför finns det inte tillräckligt med hcg att mäta. Men jag tycker mig se ett streck på gravtestet, man kan inte förlita sig på äl test heller. De kan visa positivt när mens är på g med, talat av egen erfarenhet. 

Har du kvar gravtestet?  
  • Lojsan DN
    Miss Maria skrev 2022-07-29 11:46:19 följande:

Frågar åt en vän .

ser bara 1 streck 
  • TrueResolution
    Hjärta

Ja, det stannade tyvärr så, känns dock inte så hoppfullt längre när man är så långt efter BIM och med så många negativa hittills, borde väl ändå vara liiite starkare? :( 

ÄL verkade dock med ge ett svagt svagt streck men har inte riktigt förstått om man kan koppla dessa till grav eller bara ÄL? 

Får väl vänta några dagar och testa igen men man blir så nervös för fler negativa! Har en skum känsla som får en att tro att där är något där men man kan knappt ens lita på sin egen spökhjärna i sådana här lägen Drömmer

ser sååååå många av er här som fått minus efter minus och ändå orkat fortsätta testa, ni är fan mina idoler Hjärta

• Lojsan DN
    TrueResolution skrev 2022-07-29 12:17:08 följande:
    Hjärta

Ja, det stannade tyvärr så, känns dock inte så hoppfullt längre när man är så långt efter BIM och med så många negativa hittills, borde väl ändå vara liiite starkare? :( 

Får väl vänta några dagar och testa igen men man blir så nervös för fler negativa! Har en skum känsla som får en att tro att där är något där men man kan knappt ens lita på sin egen spökhjärna i sådana här lägen Drömmer

ser sååååå många av er här som fått minus efter minus och ändå orkat fortsätta testa, ni är fan mina idoler Hjärta

Är det ett gravtest eller ett lh test? 
  • TrueResolution

Det eöda svaga längst upp är ett grav-test, äl-testet tog jag på skoj för jag hade ett hemma och visade svagt det med. Eller visar & visar, vet varken in eller ut. 

har kvar gravtestet men tycker resultatet på stickorna svagnar av. 
    har dock rejält lager hemma så får väl hålla ut! 

jobbigt dock när kroppen säger en sak och testen något annat... :( 

är helt ny här på FL förresten, hur lyckas jag svara aom ett citat på inlägg? Riktig nykomling, hoppas man får vara med :D

• annaskm

Jag tog ett graviditetstest idag samtidigt som jag tänkte ta ett ägglossningstest för har ännu inte lyckats få positivt på ägglossningstestet den här cykeln. fick ett svagt positivt på graviditetstestet och skyndade mig att ta ett liknande test med samma urin samt ett clearingen digitalt test men de två sista testen visade negativt. Någon som vet varför? 
  • J3nnif3r
    annaskm skrev 2022-07-29 17:08:57 följande:
    Jag tog ett graviditetstest idag samtidigt som jag tänkte ta ett ägglossningstest för har ännu inte lyckats få positivt på ägglossningstestet den här cykeln. fick ett svagt positivt på graviditetstestet och skyndade mig att ta ett liknande test med samma urin samt ett clearingen digitalt test men de två sista testen visade negativt. Någon som vet varför? 
    Var det samma hcg halt som testerna mäter? 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester