Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Jordgubbsanna ja ser oxå ett svagt streck
Jordgubbsanna ja ser oxå ett svagt streck
Susannakarlesson: svårt. Jag kan ana någonting också men inte supertydligt. Jag har sett ett tips härifrån atr man kan lysa med mobillampan bakom för att se om det är färg i eller om det är grått. Kanske värt att testa? Har du tagit ngt nytt? Håller alla tummar jag kan för dig!
belann: ser något på halva strecket men sen försvinner de lite? Kanske också ska prova de jag skrev ovan? Håller tummarna!!
anonymtjeja: de skulle jag tro är positivt 🙌🏽 Har dj provar nu idag? Med morgonurin? 😍
solanda: är bilderna retusherade? Har svårt att se Pga de men Håller tummarna att det är ett streck! prova med ny sticka!
Susannakarlesson: svårt. Jag kan ana någonting också men inte supertydligt. Jag har sett ett tips härifrån atr man kan lysa med mobillampan bakom för att se om det är färg i eller om det är grått. Kanske värt att testa? Har du tagit ngt nytt? Håller alla tummar jag kan för dig!
belann: ser något på halva strecket men sen försvinner de lite? Kanske också ska prova de jag skrev ovan? Håller tummarna!!
anonymtjeja: de skulle jag tro är positivt 🙌🏽 Har dj provar nu idag? Med morgonurin? 😍
solanda: är bilderna retusherade? Har svårt att se Pga de men Håller tummarna att det är ett streck! prova med ny sticka!
Önskarsyskon223:
Ja, jag ökade kontrasten bara.
Här är både originalet samt den lite ändrade bilden.
Testade med apotekets eget märke nu och det är rätt solklart :) Lustigt att det visade negativt på VC bara igår.
Anonymtjeja: STORT grattis till dig! 😍😍
solanda: jag kan tyvärr inte se något. men det bejöver inte betyda att det inte är något. Testa igen :)
Negativt va ? :)
Vendela18: inte alls säker på att de där är negativt! testa imorgon igen och se! Håller tummarna för dig!!