• Jordgubbsanna

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

sötmummy skrev 2022-11-17 18:38:05 följande:

Jordgubbsanna ja ser oxå ett svagt streck

Så himla svagt, testet är tagit på BIM så kändes inte hoppfullt. Men idag är BIM+2 och ingen mens än så länge. Får testa igen om någon dag : ) 
  • Anonymtjeja

Tog det här nu på kvällen, och höll det i kisstrålen pga hade ingen mugg här. Ser ett supersvagt streck, någon mer? På VC tog de också test via sticka men där sa det att det visade negativt. Mensen är 7 dagar sen. Jag brukar aldrig ha sen mens.
  • Solanda

Hej, jag tog teset idag vid eftermiddagen. Jag tycker mig se två streck, men dem är himlans otydliga?? ser ni något eller är det ren inbillning?
  • Önskarsyskon2023

Susannakarlesson: svårt. Jag kan ana någonting också men inte supertydligt. Jag har sett ett tips härifrån atr man kan lysa med mobillampan bakom för att se om det är färg i eller om det är grått. Kanske värt att testa? Har du tagit ngt nytt? Håller alla tummar jag kan för dig! 

belann: ser något på halva strecket men sen försvinner de lite? Kanske också ska prova de jag skrev ovan? Håller tummarna!! 

anonymtjeja: de skulle jag tro är positivt 🙌🏽 Har dj provar nu idag? Med morgonurin? 😍 

solanda: är bilderna retusherade? Har svårt att se Pga de men Håller tummarna att det är ett streck! prova med ny sticka! 

• Anonymtjeja
    Önskarsyskon2023 skrev 2022-11-18 07:02:42 följande:

Susannakarlesson: svårt. Jag kan ana någonting också men inte supertydligt. Jag har sett ett tips härifrån atr man kan lysa med mobillampan bakom för att se om det är färg i eller om det är grått. Kanske värt att testa? Har du tagit ngt nytt? Håller alla tummar jag kan för dig! 

belann: ser något på halva strecket men sen försvinner de lite? Kanske också ska prova de jag skrev ovan? Håller tummarna!! 

anonymtjeja: de skulle jag tro är positivt 🙌🏽 Har dj provar nu idag? Med morgonurin? 😍 

solanda: är bilderna retusherade? Har svårt att se Pga de men Håller tummarna att det är ett streck! prova med ny sticka! 

Ja, jag tog ett med morgonurinen nu! Fortfarande ett svagt streck trots att mensen skulle kommit för 7-9 dagar sen. Men starkare än igår :) Har svårt att avgöra om strecket är grått eller i färg. Ska köpa ett annat märke idag och testa. 

• Solanda

Önskarsyskon223:

Ja, jag ökade kontrasten bara. 

Här är både originalet samt den lite ändrade bilden.

• Anonymtjeja

Testade med apotekets eget märke nu och det är rätt solklart :) Lustigt att det visade negativt på VC bara igår.

• Önskarsyskon2023

Anonymtjeja: STORT grattis till dig! 😍😍

solanda: jag kan tyvärr inte se något. men det bejöver inte betyda att det inte är något. Testa igen :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester