• Vendela18

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Har försökt nu 1 år så hoppas med men man vet aldrig :)

• Solanda

Men är det här endast en felaktig skugga alltså? eller? Kan det bli så? Är det ingen annan som ser något? Sista gången jag frågar hehe :D :D 
  • annaskm

Vad tror ni? Hade mens som började för en vecka sedan och slutade för fyra dagar sedan. Tog med morggonurin 

• Önskarsyskon2023

Annask: det skulle jag säga är positivt! Grattis! 😍 

solanda: nu låter jag ju helt knäpp men på den bilden ser jag något som kan va något. Men jag hade nog tagit ett nytt ändå om jag var du, för att vara säker. :)

• Jbskog
    annask­m
    jag skulle inte lita på det testet helt. Rekommenderar att prova med ett annat märke. 
    Fick ett liknade resultat för några dagar sedan. Men det var falskt när jag testade i samma urin med annat märke 😢
  • annaskm

Ja jag tycker det verkar lite konstigt, tog ett till liknande test och det såg ut som att det började bli på den också men hade bråttom så han inte titta. Men hur kan jag ens få positivt om jag nu hade mens för typ en vecka sedan?

• J3nnif3r
    annaskm skrev 2022-11-19 09:52:40 följande:

Ja jag tycker det verkar lite konstigt, tog ett till liknande test och det såg ut som att det började bli på den också men hade bråttom så han inte titta. Men hur kan jag ens få positivt om jag nu hade mens för typ en vecka sedan?

Du kan fortfarande va gravid och ha mens.
    Alt att du ägglossa i slutet av mensen
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester