• annaskm

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

J3nnif3r skrev 2022-11-19 10:38:44 följande:
    Du kan fortfarande va gravid och ha mens.
    Alt att du ägglossa i slutet av mensen

Jag har ju pcos och svårigheter att bli gravid, men jag fick positivt utslag på clearblue ägglossningstest den 27/10. Kanske jag aldrig fick ägglossning då och fick den senare? 

men min mens nu var som vanligt tyckte jag, den var riklig och höll på i 4 dagar och mensvärk. Kan man alltså ha sånna liknande blödningar även om man är gravid? 

• Dove85

Testar här, jag är på äl + 9 och tog ett tidigt test men fick ett smalt streck? hur ska jag tolka det ? Kan jag vara gravid tro ni ? Eller ett spök streck 

• BFdec2021

Som så många andra sitter jag och gnuggar ögonen och försöker tolka morgonens test (v 3+3, BIM-4). Strecket/skuggan dök upp inom fem minuter. Tog CB early och CB digitalt igår kväll som var negativa, även ett RFSU som var tokblankt. Här ser jag ju iaf något, men är det spökstreck? Obestämd 
  • Ktrfjotd
    BFdec2021 skrev 2022-11-20 10:05:21 följande:
    Som så många andra sitter jag och gnuggar ögonen och försöker tolka morgonens test (v 3+3, BIM-4). Strecket/skuggan dök upp inom fem minuter. Tog CB early och CB digitalt igår kväll som var negativa, även ett RFSU som var tokblankt. Här ser jag ju iaf något, men är det spökstreck? Obestämd 
    Jag ser ett sträck och det ser ut att vara färg i det 😃 ta ett digitalt! Hormonerna ökar snabbt under tidig grav så kan vara negativt ena dagen och nästa pos! 😄

Mitt sträck va så där svagt och jag fick pos på clearblue digital! Lycka till!
  • Ktrfjotd
    Ktrfjotd skrev 2022-11-20 10:41:52 följande:
    Jag ser ett sträck och det ser ut att vara färg i det 😃 ta ett digitalt! Hormonerna ökar snabbt under tidig grav så kan vara negativt ena dagen och nästa pos! 😄

Mitt sträck va så där svagt och jag fick pos på clearblue digital! Lycka till!
    Menar alltså att jag ser två sträck 😂 jag formulerade mig lite konstigt bara 🤭
  • BFdec2021
    Ktrfjotd skrev 2022-11-20 10:43:31 följande:
    Menar alltså att jag ser två sträck 😂 jag formulerade mig lite konstigt bara 🤭
    Jag förstod att du menade så 😊 Fick slut på de digitala igår, så har varit och köpt nya nu. Jag hoppas mathandlingen går undan så att jag får hem och testa så fort som möjligt! 😂
  • Vendela18

kan ngn förklara vrf linjerna försvinner ja fick såhär efter några sekunder sen efter 4 min försvann de, vad är fel

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester