Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Tycker test 1 är positivt! Ser inget på test 2.
Tycker test 1 är positivt! Ser inget på test 2.
Cashilii jag vet, men mitt problem är inte att det var ett negativt test utan att hela test rutan var utsmetad.
Såklart efter några timmar är det ett starkare plus. Fruktansvärt frustrerande när testen inte funkar som dom ska.
Har någon här inne testat reklamera till CB? Hjälper det?
Hej! Jag ser men håller med ovanstående att de där testen är svåra! Prova igen om någon dag och kanske annat test? :)
Såhär är det: jag har testat varje dag sedan Äl+ 6.
Idag är det Äl+10. I Äl+7 fick jag ett mycket oklart test och kan inte avgöra om det är spökstreck eller inte. Har som sagt testat varje dag sen dess men då har de visat negativt så jag tänker att det kan vara ett spökstreck, vad tror ni?
Idag är det Äl+10. I Äl+7 fick jag ett mycket oklart test och kan inte avgöra om det är spökstreck eller inte. Har som sagt testat varje dag sen dess men då har de visat negativt så jag tänker att det kan vara ett spökstreck, vad tror ni?