• Elinezz

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

SeptemberB skrev 2023-05-18 20:40:59 följande:

Tycker test 1 är positivt! Ser inget på test 2.

Tack för svar :) ja 1 är med morgon urin, den andra är efter att ha hållt mig 3 timmar. ska testa om någon dag igen, men alltid kul att höra att man inte ser i syne 😂
  • N A

Kunde inte hålla mig för o testa då jag har haft så mycket symptom. är endast på Äl+9 idag men måste visa er bilden. Tycker jag ser liite men vet inte om det bara är inbillning.
  • Cashili33
    trefaldigmästareikärlek skrev 2023-05-18 19:27:42 följande:

Cashilii jag vet, men mitt problem är inte att det var ett negativt test utan att hela test rutan var utsmetad. 
    Såklart efter några timmar är det ett starkare plus. Fruktansvärt frustrerande när testen inte funkar som dom ska. 
    Har någon här inne testat reklamera till CB? Hjälper det? 

Jag köper aldrig clearblue just pga detta: svåra att tyda , färgrester, spökstreck osv 
  • Syskonförsök

Hej! Jag ser men håller med ovanstående att de där testen är svåra! Prova igen om någon dag och kanske annat test? :)

N A skrev 2023-05-19 06:36:06 följande:
    Kunde inte hålla mig för o testa då jag har haft så mycket symptom. är endast på Äl+9 idag men måste visa er bilden. Tycker jag ser liite men vet inte om det bara är inbillning.
  • Ester0209

Såhär är det: jag har testat varje dag sedan Äl+ 6.
    Idag är det Äl+10. I Äl+7 fick jag ett mycket oklart test och kan inte avgöra om det är spökstreck eller inte. Har som sagt testat varje dag sen dess men då har de visat negativt så jag tänker att det kan vara ett spökstreck, vad tror ni?

Jag behöver hjälp
  • Maymom
    Ester0209 skrev 2023-05-22 07:43:16 följande:

Idag är det Äl+10. I Äl+7 fick jag ett mycket oklart test och kan inte avgöra om det är spökstreck eller inte. Har som sagt testat varje dag sen dess men då har de visat negativt så jag tänker att det kan vara ett spökstreck, vad tror ni?

ÄL+6 är förmodligen för tidigt att testa. ÄL+10 är rätt vanligt att få plus på.
    det är ju helt klart ett sträck där, frågan är om färgen är rätt, det ser du nog bättre i verkligheten.
  • mli1988
    Hejsan! Behöver eran hjälp med mitt test. Hade ägglossning 11/5 och har haft lite kramper i magen till och från men inga andra symtom. Ska få mensen på fredag men har tagit 2 Clear Blue Early och fått svaga streck men vet inte om det är spökstreck eller positivt, kan tillägga att Clear Blue early digital var negativ idag! 
  • Cashili33
    Ester0209 skrev 2023-05-22 07:43:16 följande:

Ser lite underligt ut och dessutom ser testet torkat ut hmm 
  • Cashili33
    mli1988 skrev 2023-05-22 16:42:49 följande:
    Hejsan! Behöver eran hjälp med mitt test. Hade ägglossning 11/5 och har haft lite kramper i magen till och från men inga andra symtom. Ska få mensen på fredag men har tagit 2 Clear Blue Early och fått svaga streck men vet inte om det är spökstreck eller positivt, kan tillägga att Clear Blue early digital var negativ idag! 
    Tycker skuggan över strecket gör det omöjligt att avgöra 
    Man vet inte vad man ser. Kan du fota rakt framifrån 
  • mli1988

Här är en bättre bild ovanför :)
    Cashili33 skrev 2023-05-22 18:21:09 följande:
    Tycker skuggan över strecket gör det omöjligt att avgöra 
    Man vet inte vad man ser. Kan du fota rakt framifrån 
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester