-
Ok visade den 2-3 veckor ?kellje skrev 2024-06-20 20:47:43 följande:Tog ett clearblue test med veckoindikator - jag är gravid!
-
1-2 veckorAnonym (Anoca) skrev 2024-06-21 06:00:05 följande:Ok visade den 2-3 veckor ?
-
Stort grattis! Det stämmer nog bra eftersom rfsu testet var precis där ☺️kellje skrev 2024-06-21 11:04:49 följande:1-2 veckor
-
Tagit rsfu testa tidigt senast nu i eftermiddags (vet att man ska ta i morgonurin egentligen) som är svagt men ändå syns, kommer inom tiden men blir tydligare efter tiden gått ut. Tog ett digitalt tidigt test som säger "inte gravid". Blir så osäker och vågar inte riktigt hoppas....
-
De digitala kanske kräver lite merAnonym (Ständigt samma fråga) skrev 2024-06-21 19:48:07 följande:
Tagit rsfu testa tidigt senast nu i eftermiddags (vet att man ska ta i morgonurin egentligen) som är svagt men ändå syns, kommer inom tiden men blir tydligare efter tiden gått ut. Tog ett digitalt tidigt test som säger "inte gravid". Blir så osäker och vågar inte riktigt hoppas....
CB digitala tidigt tycker jag är värdelöst ärligt
men testa om 2-3 dgr igen och se om testet från RFSU visar mer tydligt
svårt att se om det är färg i det -
Tack för svar. Det är definitivt ett rosa streck i verkligheten. Har endast erfarenhet av det vanliga digitala och senast jag fick svaga plus på stickan men inget på digitala så slutade det med ett supertidigt mf..Anonym (Anoca) skrev 2024-06-21 21:39:47 följande:De digitala kanske kräver lite mer
CB digitala tidigt tycker jag är värdelöst ärligt
men testa om 2-3 dgr igen och se om testet från RFSU visar mer tydligt
svårt att se om det är färg i det
Har ju noll tålamod när det gäller detta och testar både för tidigt och för ofta men får väl försöka ha lite is i magen!
-
Kan ni hjälpa mig att analysera (en väns test). Bilderna är tagna på olika underlag men det är samma test inom tid. Den ena har hon gjort svartvit och den andra helt orginal.
-
Är detta Positivt?
-
Tycker det ser negativt ut.Miss Maria skrev 2024-06-22 20:55:03 följande:
Kan ni hjälpa mig att analysera (en väns test). Bilderna är tagna på olika underlag men det är samma test inom tid. Den ena har hon gjort svartvit och den andra helt orginal.
-
Svårt att säga. Det skulle kunna vara början på ett streck, men det skulle lika gärna kunna vara blödande färg. Jag skulle vänta några dagar och testa igen. När har du BIM?Anonym (???) skrev 2024-06-23 10:45:36 följande:
Är detta Positivt?