• Anonym (Stu)

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Anonym (Anonym) skrev 2024-06-05 19:29:34 följande:
    Jag skulle nog våga mig på ett försiktigt grattis! :)
    Tack 😄💕 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Stu) skrev 2024-06-06 14:51:21 följande:
    Man ser ju dock fortfarande linjen även om det flutit ut. ska du göra något mer test? 
    Tror jag väntar till imorgon nu. Har bara ett hemma och vill inte slösa det ikväll. Har du testat mer? ännu starkare idag?
  • Anonym (Stu)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-06-06 15:36:06 följande:
    Tror jag väntar till imorgon nu. Har bara ett hemma och vill inte slösa det ikväll. Har du testat mer? ännu starkare idag?
    Förstår att du inte vill slösa! Uppdatera gärna imorgon. Testade imorse med clear blue och då var det lite starkare positivt än igår! Sen på eftermiddagen tog jag ett till RFSU testa tidigt som var positivt och ett clear blue digitalt tidigt där det stod ?gravid?🥺. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Stu) skrev 2024-06-06 19:25:01 följande:
    Förstår att du inte vill slösa! Uppdatera gärna imorgon. Testade imorse med clear blue och då var det lite starkare positivt än igår! Sen på eftermiddagen tog jag ett till RFSU testa tidigt som var positivt och ett clear blue digitalt tidigt där det stod ?gravid?🥺. 
    Åh, stort grattis! Många verkar tycka/tro att mitt test är defekt pga färgresterna. Blir ett test imorgonbitti, om det ej är tydligare känns det nog som att jag kan ge upp för denna mån.
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Stu) skrev 2024-06-06 19:25:01 följande:
    Morgonens test:
  • Anonym (Stu)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-06-07 07:05:47 följande:
    Morgonens test:
    Det där måste ju vara positivt! 🥳 grattis!
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Stu) skrev 2024-06-07 07:22:15 följande:
    Det där måste ju vara positivt! 🥳 grattis!
    Tack! ☺️
  • Anonym (M)

Nu är jag typ 3 dagar ifrån vad min längsta BIM är? är detta spök? Köpte kryss istället för den där early
  • Anonym (M)

Varför blir kvaliten så mycket sämre här? Här i vart fall en bild på samma test dock efter tiden
  • Anonym (M)
    Anonym (Anonym) skrev 2024-06-07 07:05:47 följande:
    Morgonens test:
    Det där är positivt!! grattis!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester