• DidoAeneis

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

MissMaybeBaby10 skrev 2024-06-14 20:35:10 följande:
    Ser en skugga, men köp ett test med känslighet på 10 eller vänta några dagar och ta ett likadant på 25 igen. Håller tummarna för dig 🙂
    Ja, jag får testa igen om några dagar. Tack för din input!
  • Anonym (Gravid?)

Ser jag i syne?!?! Vi har försökt 1 år 😭

• EFW
    Anonym (Gravid?) skrev 2024-06-15 01:06:25 följande:

Ser jag i syne?!?! Vi har försökt 1 år 😭

Grattis! Jag ser definititt två sträck 😊
  • Anonym (Gravid?)

Åhh då var de inte bara jag som såg 😍 Ska ta ett digitalt nu snart tänkte jag, kan inte vänta 🙈

EFW skrev 2024-06-15 05:58:23 följande:
    Grattis! Jag ser definititt två sträck 😊
  • Jen123

Hej, behöver verkligen hjälp med att tyda denna sticka från testlagret. Den ska visa från och med 10 ml/ml. Sist jag var gravid så fick jag en svagt men ändå tydligt positivt 3+3. Idag är det 3+1, 5 dagar innan beräknad mens.

Jag själv tycker jag ser ett svagt streck men de är väääldigt svagt. Och sen har jag hört att just testlagrets stickor kan ge spökstreck men ingen aning om det ligger någon sanning i det. Så vad tror ni andra?

Båda bilder är på samma sticka, bara olika ljus.

• Anonym (Jahapp)
    Anonym (Jahapp) skrev 2024-06-13 09:03:01 följande:
     Igen ett jäkla spökstreck? Rfsu testa tidigt igårkväll. Negativt med CB tigitalt ultratidigt med morgonurin. Bara att vänta igen några dagar. ÄL+10
    Uppdatering - tog ett CB testa ultratidigt digitalt imorse som sade "gravid" alltså samma test som sa "inte gravid" i förrgår. Är på ÄL +12 idag. Tusen tack alla som grattat! 
  • Anonym (Mo)

Tror detta är Äl+12 typ? Morgonurin. Ser jag rätt??
  • MissMaybeBaby10
    Anonym (Jahapp) skrev 2024-06-15 17:02:49 följande:
    Uppdatering - tog ett CB testa ultratidigt digitalt imorse som sade "gravid" alltså samma test som sa "inte gravid" i förrgår. Är på ÄL +12 idag. Tusen tack alla som grattat! 
    Stort grattis ❤️
  • MissMaybeBaby10
    Anonym (Mo) skrev 2024-06-15 18:38:42 följande:
    Tror detta är Äl+12 typ? Morgonurin. Ser jag rätt??
    Har du en närbild? Om du kollar mina tidigare inlägg så finns bild på mitt äl +10 (bim -4) om du vill jämföra 🙂
  • Anonym (Mo)
    MissMaybeBaby10 skrev 2024-06-15 18:49:56 följande:
    Har du en närbild? Om du kollar mina tidigare inlägg så finns bild på mitt äl +10 (bim -4) om du vill jämföra 🙂

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester