-
Det liknar mitt test om du kollar tillbaka några inlägg bakåt, det var positivt 👍🏻Anonym (Mo) skrev 2024-06-15 20:07:18 följande:
-
Anonym (Mo) skrev 2024-06-15 20:07:18 följande:
Visst är det nåt där 🙂 och är du runt äl +10 så känns det helt rimligt i styrka 🙂 Är du dock längre fram så borde det (nu pratar jag bara utifrån mig själv, 11 graviditeter varav 1 utomkveds, 1 uteblivet missfall, 1 ?vanligt? missfall, 3 aborter och 4 fantastiska barn ☺️) vara starkare. de gånger jag har fått missfall och utomkveds så har de alla visat svagt runt bim.
Men jag håller tummarna och hoppas att testen blir starkare för dig ❤️
-
Ett clearblue tidigt test! Hört att de kan ge falskt positivt? Vad tror ni om detta?
-
Tror det är ett plus 🥳 testa med en sort till så vet du säkert 😊Användare89 skrev 2024-06-19 07:09:26 följande:
Ett clearblue tidigt test! Hört att de kan ge falskt positivt? Vad tror ni om detta?
-
Hej! Skulle verkligen behöva lite fler ögon. Jag har hormonspiral och nyligen genomgått en operation, så sannolikheten för graviditet känns liten men har ändå varit lite off i kroppen så tog ett test för säkerhetsskull. tyckte mig se något men vet också att de är kända för spökstreck så ska vänta några dagar o ta ett digitalt.. men vad tror ni? alla bilder är tagna efter 4 minuter.. en är redigerad mörkare då bilderna ljusas upp lite här när man lägger upp. (såklart ska man inte behöva redigera bilder för att se men ibland ser ögat bättre än kameran osv) -
Tog ett test igår eftermiddag och tycker mig se ett svagt svagt streck, någon mer som kan se? Min mens är ganska oregelbunden, senaste mensens första dag var 24/5
-
Negativt tyvärrJenjsnjon skrev 2024-06-20 13:42:27 följande:Hej! Skulle verkligen behöva lite fler ögon. Jag har hormonspiral och nyligen genomgått en operation, så sannolikheten för graviditet känns liten men har ändå varit lite off i kroppen så tog ett test för säkerhetsskull. tyckte mig se något men vet också att de är kända för spökstreck så ska vänta några dagar o ta ett digitalt.. men vad tror ni? alla bilder är tagna efter 4 minuter.. en är redigerad mörkare då bilderna ljusas upp lite här när man lägger upp. (såklart ska man inte behöva redigera bilder för att se men ibland ser ögat bättre än kameran osv)
-
Ser ev ngt svagt där jakellje skrev 2024-06-20 16:33:29 följande:
Tog ett test igår eftermiddag och tycker mig se ett svagt svagt streck, någon mer som kan se? Min mens är ganska oregelbunden, senaste mensens första dag var 24/5
-
Dock väldigt svagt om det är typ 4 v Sen menskellje skrev 2024-06-20 16:33:29 följande:
-
Tog ett clearblue test med veckoindikator - jag är gravid!Anonym (Anoca) skrev 2024-06-20 19:41:15 följande:Dock väldigt svagt om det är typ 4 v Sen mens