• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

konstigt storafamiljen,hmmm tagit ett till?

pumann,jag hade testat ändå

skrutt,naaajs

jag ska snart gå till posten och kolla om mina test har kommit,spännande!!

• Meja JP

om man vill kan man seeeeee nått,ser nån?

ska snart krypa ner,fick hem två test från testlagret idag,de hade nästan slut så jag får mina andra senare.
    tog båda idag ett streck är efter teststrecket,knepigt,men tjockt och så.inte giltigt alltså.
    det andra är svaagt,syns knappt på bild,men om jag mörkar bilden lite blire som på bilden över..
  • Meja JP

jennie83,ser ditt streck

carmat,ja det ser starkare ut

pillan,ja men det är ju skitdrygt ju,jag ahr ju inte tid att vänta.de där två är ju redan slut ju
    tack för att du tittade fick ett ev starkare för nån dag sen men vet inte...hmm.

• Meja JP

pillan,ser du p ådet redigerade eller på det oredigerade?

• Meja JP
    Meja JP skrev 2011-12-25 00:45:50 följande:
    Här är mina test för Ikväll,gode tid jag kan inte låta bli när jag har test hemma men nu är de slut,får beställa nya imorgon.pinsamt att gå till apoteket igen bor på en liten ort där alla känner alla typ.

när som ser ngt? eller vill trixa? min mobil ville inte starta det programmet idag så jag kan inte göra det själv.
    vill lixom veta om det blir starkare

här är tidigare,i fredags,borde väl vara starkare idag eg? dock är dagens med kvällsurin.det övre kortet syn ok här
  • Meja JP

pillan, jag kan se ngt på ditt test om jag vinklar skärmen

• Meja JP

tror du, jag är än lite tveksam då det inet har ökat ngt större på dem.men det kan ju gå segt fram.låghormonare typ.
    mäh,då ska jag med göra det stod jag skulle få dem innan veckan är slut men jag vill j utesta till morran igen ju.

• Meja JP

carmat,hmm kollade bakåt och jag kan ient säga dina har blivit starkare,men det har ju inte mina heller.du kanske bara har lägre hormon?
    men jag har undrat samma som du,om man kan få så många spökstreck? vilket jag inte tror är möjligt,iom de andra inte får det så.så där är nog ngt ändå,tror du inte det? vet du när du hade äl?

• Meja JP

carmat,ja om du har test så fortsätt testa så jämför vi

pillan,ja men precis fast första gången jag var gravid så plussade jag på bim -7.nu vet jag ient vad jag är på,är troligtvis över bim,men har inte fått nån mens efter pillerstoppet så jag vet inte.men det är ju olika från gång till gång.
    ska bli spännande att se hur ditt test ser ut imorgon ( ta inte illa upp om jag kommer försent då jag nog inte orkar bläddra tillbaka jätte långt )

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester