• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

tack för att ni kikat tjejer!!!!

toghether90 Stooort Grattis

n1987,stort grattis till dig med,härligt

slemtorsk,vet inte om jag ser ngt,jag verkar ju se streck överallt men om nån dag kan där kanske va nått mer

helenemedh,titta,grattis

echida,hmm vet inte jag ser nått men kan inte säga om det är brett eller inte.

niiicesara,det ser pos ut tycker jag

carmat,kram till dig!

bananan81,väldigt pos

sus,beklagar :-/

nu ska jag krypa ner,godnatt tjejer!!!

• Meja JP
    Niicesara skrev 2012-01-02 07:26:42 följande:
    Ingen bebis här. :(

Gjorde ett test typ 3 inatt för jag var så kissnödig då och det är helt blankt och negativt.

Suck! Andra gången på en månad som det blir så.
    Testet igår såg ju verkligen positivt ut. Jag fattar absolut ingenting.
    Är RFSU:s test så dåliga? Ger dom alltid spökstreck så? Har testat med dom en miljon gånger innan men då har det inte ens blivit ett spökstreck, varför blir det så nu?

fast hmm ä så fel kan det väl inte visa.kanske om du tagit tre test inatt så kanske det är för okoncentrerat urin?
  • Meja JP

det är änna irriterande att mobilbilder blir så dålig när man lägger upp dem :-/

• Meja JP
    Niicesara skrev 2012-01-02 08:34:37 följande:
    Testade med samma test som igår. :(
    Drack nästan ingenting igårkväll heller. Vet inte om jag ska köpa fler test idag. CB digital plus dom vanliga. Bara för o se vad dom visar.
    Det är ju så himla konstigt om dom visar så himla fel... Kan ju hoppas att det var fel på testet jag tog inatt och inte det igår. ;)

jaa precis
  • Meja JP

på mitt test är det för första gången rosa,men det syns ju inte här.och jag lovar jag hade inte lagt upp det om jag inte såg ngt bilden blir så suddig har inget bra program i mobilen att mixtra med.å inget sånt program på datan alls :-/ jaa ja ni får stå ut ltie till
  • Meja JP
    sweasmamma skrev 2012-01-02 08:46:59 följande:
    god morgon tjejer. fortfarande ingen mens=)

ska handla test idag ...ska jag köpa digitalt eller till affären nu och köpa rfsu??? 

både och tycker jag
  • Meja JP
    sweasmamma skrev 2012-01-02 08:51:26 följande:
    ha ha..mmmm men rfsu är lite sådär.....gillar inte dom. man kan testa när som under dagen efter bim va 
    ja,men det är ju säkert bra att ha hållt dig en stund ändå.
  • Meja JP
    sweasmamma skrev 2012-01-02 08:53:14 följande:
    ja jo... men vet inte om jag ska slänga ut pengar på rfsu 
    hm,sant.men dom är väl bättre än cb vanliga va?  jag tänker vad du kan köpa idag lixom acos är ju inte heller nån höjdare.
  • Meja JP

oj det vet jag inte,är dålig på det,har just nu bara billigatesters att kolla infon på hemma nu.

• Meja JP

förstår dig jag ger inte heller upp än,trots allt

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester