• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Gummsan skrev 2012-01-01 11:35:51 följande:
    God fortsättning till er alla!!!

Ingen som har bilder att sätta in? Börjar få abstinens :-P
    jag har flera stycken men känns änna onödigt å fortsätta lägga upp svaaaga test...
  • Meja JP

dock har ja gett test jag gärna vill visa,ett jätte konstigt spök test,tycker jag då

• Meja JP

litenleone,haha preciiiiis,alla ser streck på alla test.typiskt

gummsan,ska bara äta lite frukost så ska jag lägga upp nåra.

• Meja JP

så,hela min knäppa samling

detta är morgonens test!

över är knäpptestet efter ett tag och nedan är knäpptestet innan har aldrig sett så starkt när det torkat innan.

här ät två rfsu,övre är morgontest under är kvällen innan.

fattar ni att jga blir lite knäpp på detta? inget visa atarkare bara massa svaga   galet svaga,får la lägga ner och vänta på mensen istället,verkar ju inet blir mer än såhär :-/
    (kalla mig gärna knäpp )
  • Meja JP

storafamiljen,det är mkt knepigt tycker jag.man kan ju blöda när man är gravid.men testen borde ju inte visa olika. ska du testa på onsdag igen eller väntar du?

• Meja JP

alla mian är inte imorse,utan under flera dagar

• Meja JP

knepigt,jag ser ytterst svaga på alla både på data,i mobilen å irl.men det är väl jag som inbillar mig då

konstigt att ni inte ens ser det stakra spöket som är där? för det syns ju verkligen,men men då vet jag att ja gska ge upp nu och vänta på mensen istället.

• Meja JP
    Helenmedh skrev 2012-01-01 13:13:01 följande:
    Jo jag ser på det som du skriver är torkat men det är  ju grått?

jo jag vet,men det ser ju helt knäppt ut,därför la jag ut det,det är helt grynigt å konstigt.även irl.
  • Meja JP

har ingen aning om bim,slutade med p-piller för 6v sedan

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester