• Flizz

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Kanske liiite tydligare denna morgon men inte mycket, hur många test kan man få spökstreck på om det är möjligt?

Har beställt hem testa tidigt tester i alla fall så dom bör komma imorgon.
  • Flizz

Hur gör ni för att ta skarpare bilder?

Ser när jag laddat upp att kvaliteten är skitdålig, ser ändå relativt tydliga sträck i verkligheten medans det bara blir grynigt när jag laddar upp.

Ser man bättre på bilder som är en bit längre ifrån?

• Flizz

Tack för tipsen!

Fotar med min iPhone så det är säkert ett av problemen, men ska testa fota med zoomen för det verkar som att om jag zoomar i efterhand blir det bara grynigt och oskarpt.

Har drömt 3 nätter i rad nu att jag plussar och det svaga sträcken verkar ju finnas där.

Hoppas hoppas samtidigt som man blir så himla nervös, tänk om det faktiskt inte är något, att man bara inbillar sig.

Har bara ett test kvar hemma och de beställda kommer tidigast imorgon så får kanske åka förbi affären och köpa något mer ???? känner mig totalt beroende av att testa..

• Flizz

BIM -3 (ca) idag, kan fortfarande ana ett streck, eller inbillar jag mig?

Borde jag inte fått en större stegring från tidigare också svaga streck/skuggor?
  • Flizz
    Känner med dig skrev 2014-11-07 20:17:02 följande:

Kvällens test samma som tidigare. Svagt knappt synligt streck. Blir tokig. Har aldrig fått spökstreck innan, skulle jag nu ha fått 5 stycken? Men det blir inte starkare och det talar ju emot en grav...

BIM +2 och ingen mens. Känns orättvist. Bättre att mensen bara kommer, nu blir ju nästa cykel framskjuten :(

Samma här, har fått knappt synliga streck i flera dagar säkert 10 test där man ser streck men dom är sjukt svaga. Har BIM idag förmodligen och det är fortfarande svagt, hoppas såklart att båda är gravidaen håller med om att man lika gärna kan få mensen nu :/
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester