• Flizz

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Ereya skrev 2018-06-28 21:14:45 följande:

Positivt! Var det ett testa tidigt?

Ja de är ett testa tidigt, jag fortsätter att liksom se svaga streck/skuggor på både clearblue och sånna billiga stickor men under två dagars testande (äl+7-9) så har ingen linje blivit mer tydlig.

Kan de vara för att de är såpass tidigt eller är de förmodligen ett tidigt missfall?

De känns ju som man borde bli mer och mer säker och inte mer och mer förvirrad i alla fall.
  • Flizz

Ja om någon undrar är jag totalt beroende av att testa då de verkligen känns som jag ser i syne.

Jag har ingen aning om strecken syns på bilden men med blotta ögat syns dom, skulle säga att jag ser på alla utom överst.

Kan man seriöst få spökstreck på den här mängden test?
  • Flizz
    Illzi skrev 2018-06-30 09:33:35 följande:

Jag ser också, supersvagt, på iaf några av dom

Ja i verkligheten kan jag se på alla utom ett, nu är dessa tagna äl+7-10 men jag oroar mig ändå att de inte är någon större stegring, men de kanske drar iväg sen när man närmar sig mensen mer?
  • Flizz

Högst oklart alltså, detta är RFSU så jag vet ju att tydligheten kan skilja från andra märken men vet inte vad jag ska tro.

Beställde hem med express från graviditetskollen så jag hoppas att jag får de imorgon.

Jag vet att de inte runnit klart men de tar ju typ 20 min och då är väl inte testet giltigt längre eller?

• Flizz
    Hoppsankerstins skrev 2019-07-05 17:40:59 följande:

Ser lovande ut!

Är dock RFSUs testa tidigt så man blir ju väldigt skeptisk :/
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester