• Flizz

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Har nu använt, testlagret, bäst på test, CB och Apotekets egna och får svaga streck på alla men ingen stegring på flera dagar, har inte fått mensen än heller och är på (förmodligen) BIM +2 idag, visst känns det som att jag har ett väldigt tidigt missfall att vänta?

• Flizz

Den här bilden var lite bättre,

Får kassa bilder pga kameran och ljuset men jag ser streck på alla test jag gör men de bli inte speciellt mycket starkare..
  • Flizz

Jag fick svaga streck på över 10 olika test denna månad men gravid är jag i alla fall inte :(

Får hoppas att de tar sig snart...

• Flizz

Dessa var några av testen från förra månaden, med ta ke på att jag inte var gravid känns det jätte jobbigt att testa denna månad :(

Känns inte som man kan lite på nått test..
  • Flizz

Okej kan ni bara säga till mig att jag inbillar mig att det är en skugga där!
  • Flizz

Sen måste jag också fråga, varför är bilderna okej skarpa i telefonen och så fort jag laddar upp dom blir dom bedrövliga?

• Flizz

Tex så ser jag något på bilden innan jag laddar upp men när bilden är uppladdad blir den suddig pch inget syns :/

• Flizz

Hoppas detta är okej (Tar bort inlägget om så inte är fallet)
    Tänkte eftersom många här inne testar mycket så vill jag erbjuda er billiga graviditets och ägglossningstest, priser enligt följande:

Graviditetstest:

Sticka: 5:-

Kassett: 10:-

Stav: 15:-

Ägglossningstest:

Sticka: 5,5:-

Kassett: 12:-

Skicka ett privat meddelande för mer information eller om ni skulle vilja beställa :)

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester