• Flizz

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Vad tror ni tjejer?

Ägglossningstest, jag brukar enbart få svaga teststräck men fick ont i magen ikväll och då ser testet ut såhär.
  • Flizz

Tog detta ikväll när jag kom hem BIM-2, kan det seriöst vara nått?

Känns så overkligt!
  • Flizz

Är ju så himla svårt att fota men jag vet att CB är kända för spökstreck och jag vet inte ens om de syns på bilden.

Men är spökstrecken lika breda som dom vanliga ?giltiga??
  • Flizz
    Corneliass skrev 2018-06-27 16:52:27 följande:

Jag ser strecket men osäker på om det är spök eller inte. Pröva att antingen vänta ett par dagar eller så tar du ett test från ett annat märke! 

Ja eller hur, de är svårt att få på bild men strecket är supersvagt men definitivt blått och inte grått men man blir ju osäkert eftersom jag hört att CB har en tendens att visa spökstreck. Får hålla mig några timmar och testa med en annan sort och se om de blir nått överhuvudtaget.
  • Flizz
    Corneliass skrev 2018-06-27 17:21:09 följande:

Ja gör så! Det här vet du förmodligen redan men det är ju alltid säkrast att testa med dagens första urin. Annars kan det ju visa falskt negativ ändå.

Jo precis jag vet ju de, är dessutom egentligen för tidigt för att testa men har haft så himla ont/tunga bröst i två dagar nu så var bara tvungen att testa. Är bara på äl+8 så de är därför de känns som ett falskt positivt också.
  • Flizz

Nu har jag fått svaga,

Väldigt svaga streck på tre olika sorters test.

Dels tre stycken CB testa tidigt. Sedan två olika sorters sånna smala billiga stickor, jag har kunnat se dom med ögat men inte fått med på bild. Är det någon som fått så många spökstreck?

Är fortfarande väldigt tidigt och hade inte förväntat mig nått på något test.
  • Flizz
    Kakan0 skrev 2018-06-28 20:47:47 följande:

Jag ser något, vilken dag är du på?

Vänta ett par dagar och testa igen med ett tidigt test. :)

Är idag på ÄL +8 så väldigt tidigt (trodde jag var på +8 igår men hade kollat fel i kalendern).

Jag vet ju att jag kommer ha svaret inom några dagar men väntan är ju brutal
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester