• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Nästan positivt va? :) de e näääästan lika starka på riktigt

• Fru Amer
    LovisaC skrev 2013-11-17 11:44:00 följande:

Nu så! Du får säkert positivt i eftermiddag eller kväll. Börja med krämen imorgon ;)

åh vad jag längtar tills det är testdags för dig! :D
    Brukar få positivt vid detta tiden sen kommer värken på kvällen. ;) börjar med krämen i morgon (Y)

Jo jag med läängtar redan efter arr få testa :D

Tack för hjälpen <3
  • Fru Amer

Okej! Mitt äl- test va svagare på eftermiddagen! Varför alltså.. Är de något fel. De va juh typ lika starka på förmiddagen! :'(

• Fru Amer
    LovisaC skrev 2013-11-17 19:14:14 följande:

Jag är i eld och lågor idag över mina tester.

V.5+1 så jag hade egentligen inte tänk ta digitalt förrän på tisdag men jag kunde inte hålla mig.

Detta är den första av tre graviditeter som ger detta resultat så nu jävlar tror jag på detta! Anyway, detta var mitt bidrag till bättre stämning ;)

Kram på er, alla underbara tjejer! Jag hade aldrig grejjat detta utan ert stöd! phpEdD5Lk50078.jpg

Va fint <3
  • Fru Amer
    EQ85 skrev 2013-11-17 19:16:18 följande:
    fortsätt ta på f.m för då kommer du se stegringen lättast =)
    Nja i morgon förmiddag kommer det vara negativt endå ;)
  • Fru Amer
    LovisaC skrev 2013-11-17 19:22:20 följande:
    Jag skulle ändå gå efter det testet för det var så nära positivt ;)
    Nja bilden gjorde sig inte rätt heler :/ för det va typ samma.. Mannen sa de va lika starka :/ så jag kommer nog gå efter de ;)

Kommer inte testa mera för jag blir bara förvirrad ;) haha
  • Fru Amer
    EQ85 skrev 2013-11-17 19:30:04 följande:

Trög jag e!! Då har du haft äl ju!!!!!!

Test att visa om 7-10 dagar? smile5.gif

Ja klart jag ska visa, är ju en testtråd ;) nu ska det plussas :D
  • Fru Amer
    LovisaC skrev 2013-11-17 19:32:54 följande:
    Då är det ju inget konstigt att det blev negativt efter. Kör på nu!! Kräm imorgon - men först en riktig myskväll med massage på ställen där bara ens partner får vidröra en ;)

Tänd några ljus också. Ni ska ju skapa ert barn för tusan!
    Yey :D
  • Fru Amer

Dum som man är köpte man TLs tester denna gången.

Och ville kolla om de ger spök. Ja de ger tydliga spök. Eftersom jag då hade äl i går.

Skräp tester...

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester