• Fru Amer

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

tovemaja skrev 2013-11-18 09:55:38 följande:
    aha! det är dess jag just använt... men testade igår och då var det helt blankt... idag en skugga av ett plus... är dina spök rosa?
    Rosa svagt.. Men endå tydligt.. Inte lika mycket när det torkat.. Skulle bara testa så man inte blir lurad sen.. Hade bara äl i går nämligen :/
  • Fru Amer
    tovemaja skrev 2013-11-18 09:55:38 följande:
    aha! det är dess jag just använt... men testade igår och då var det helt blankt... idag en skugga av ett plus... är dina spök rosa?
    Rosa svagt.. Men endå tydligt.. Inte lika mycket när det torkat.. Skulle bara testa så man inte blir lurad sen.. Hade bara äl i går nämligen :/
  • Fru Amer
    LovisaC skrev 2013-11-19 06:17:07 följande:

Vet ni vad? Jag lämnar er återigen. Jag trodde att ni uppskattade min närvaro (jag har också uppskattat att vara här) men uppenbarligen gör ni inte det. Jag vill kunna berätta vad jag ser på ett test utan att fundera över om jag mobbar eller sårar personen i fråga. Jag är väldigt saklig i mitt språk vilket jag inte vill ska uppfattas elakt.

Det tillför mig ingenting att vara kvar här.

Jag vill tacka alla som hjälpte mig att hitta styrkan att fortsätta kämpa, och jag vill tacka er för allt ni delat med er av för att distrahera och skänka andra glädje! Tack för de glädjestunder vi haft, för att jag fått dela era + och för den tid vi haft tillsammans. Jag finns via PM för den som vill fortsätta vår kontakt ;)

Lycka till allihop! Jag hoopas att ni väldigt snart också blir gravida!

Nej! Jag behöver dig :(
  • Fru Amer

Lite OT kanske? Men när kan ägget fästa? Är på äl+4-5 fick en stickande känsla och efter det mycket molvärk.. Men ingen blödning.. Fast känns tidigt i få fall..

• Fru Amer
    Jacqueline skrev 2013-11-21 18:57:16 följande:
    5-10 dagar efter ÄL är väl snittet men de finns ju klart undantag smile1.gif
    Tack ;) kan ju alltid hoppas :D
  • Fru Amer
    Pluttesnuttan skrev 2013-11-22 05:41:28 följande:
    Nån som vill kolla mitt test i mitt galleri. Ska ha mens på tisdag.
    ser 2 streck, men de e typ jääääätte svagt. Hoppas det ökar :)
  • Fru Amer
    Lexiie skrev 2013-11-22 22:22:19 följande:

PSSST!!! TJEJER!!! Ser ni något? Förvånad (syns bättre irl dock) 

Ser :D
  • Fru Amer

ÄL+7 i dag och Tyvärr tjejer, kan inte visa er bild då ja inte har någon mobil :(
    men testat har jag ;)

• Fru Amer
    äntligen36 skrev 2013-11-24 08:26:31 följande:
    Hur såg det ut då?
    Nja jag såg 2 streck.. men kan vara spökis.. dock va det rosa i färgen, men endå osäker.. .. MEN, TL.s tester  kanske inte kan visa så tidigt? :/ så för del får juh inte starkare förens lite innan BIM..

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester