• LisaW111

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

miapia43 skrev 2012-04-17 11:51:49 följande:
    någon som ser på mina på inlägg 43251

Jag tycker mig se svagt svagt på det översta.. Håller tummarna!
  • LisaW111
    KingstonNova skrev 2012-04-24 10:04:26 följande:
    hej! Hoppas det finns någon klok människa här som kan hjälpa mig! testade mig imorse, bim - 4, 10 dagar sen äl. testade mig med clearblue och fick ett svagt svagt plus. då menar jag svaaaagt. har fått spök med cb förr och då har det varit ett tunnt streck, men detta var ett tjock och väldigt svagt streck. jag vet, "vänta till bim ist" men otålig testnarkoman som man är är det inte det lättaste. någon som fått liknande resultat? vad var det för er? 

Jag fick precis sådär ed CB och jag var gravid. jag testade med apotekets test sedan och fick även där ett svagt pos. På det digitala CB stod det gravid redan dagen efter på BIM -3. Kanske hade det redan gett utslag på BIM-4 men köpte det först då. Lycka till håller tummarna!!
  • LisaW111
    Binegar skrev 2012-04-24 10:11:32 följande:
    Hmm..jag har en undran & jag tänker inte ringa någon läkarmottagning för o undra, för de säger bara "det löser sig".

Jag hade MA i december & har i januari, februari & mars haft spottings varje dag mellan ÄL & BIM.
    Nu hade jag ÄL i april, och som vanligt, spottings efter ÄL men de tog slut 3 dagar efter ÄL nu i April...

Idag ligger jag på ÄL+7 & BIM-7 ... kan det vara ett ynka pyttetecken att spottingsen är borta att det har flyttat in något tror ni?

Jag hoppas det, för jag har varit rökfri i 11 dagar idag!!!! WOOOOOHO! Glad

Grattis till rökfri!!! =) vet att det är jäkligt jobbigt att sluta..   Rätt svårt att säga ang spottings men visst skulle det kunna vara.. ;)  håller tummarna
  • LisaW111

Hej Tjejer, någon utav er som vet fall Apotekets kan ge supersvaga falska skuggstreck? Så svagt så omöjligt att avgöra någon färg.. men brett skulle jag säga att det är.. och eft det är så försvinnande svagt så ser det ju mer grått ut än något annat.

• LisaW111
    Starbaby skrev 2012-04-27 10:59:40 följande:
    Jag testade med apotekets test bim -6, ingen antydan till ett streck öht. Idag bim -3 ett streck som man kan se i alla vinklar men man kan inte avgöra färg. Så jag hoppas det inte är ett spökstreck.

Vill du se mitt svaga från apoteket jag fick sist på också BIM-3 som var positivt? Det resulterade iof i missfall 5 veckor senare men det bör ju inte spela någon roll vid testtillfället.. Kan lägga upp bilden om du vill.

Mitt test jag pratar om nu är väl kanske neg.. för man måste VILJA se det med VÅLD *hehe så svagt är det.. så det är antagligen bara en skugga.  
  • LisaW111
    Starbaby skrev 2012-04-27 11:07:33 följande:
    Tack, precis så ser mitt ut. Exakt, precis så.

låter ju hoppfullt för din del då =) Köp ett digitalt CB det gjorde jag och fick reslutat : gravid den gången. Fast det var förvisso dagen efter. På kvällen BIM-3 tog jag ett till från apoteket som jag ej har kvar bild på och det syntes då aaaningen starkare.
  • LisaW111
    Meja2011 skrev 2012-04-27 11:09:47 följande:
    Jag litar inte på Apotekets, har lagt upp en i tråden och det var falskt, klicka på visa endast under mitt namn så får du se:)

Ingen mens men inga starkare test heller:/ vet inte vad jag ska vänta mig:(

Hej försökte hitta din bild men det var bara vita rutor, som att bilden inte kunde visas längre.. :/  Men visst.. man får ta svaga test med en nypa salt! Kan lika bra vara neg..  På CB har jag tidigare också fått svaga skuggstreck etc som bara varit neg.  Men ville bara visa mitt i af.. så hon kunde jämföra. Håller tummarna för er alla iaf =) & mig själv Skrattande
  • LisaW111

ok... någon som orkar kolla på mitt =D  och kommentera vad ni ser ?  Att det nog/kan vara neg vet jag ju... dvs jag litar ju inte på testet när det är så svagt men ändå kul att höra vad ni tycker. Detta är efter det torkat, innan var det om möjligt ännu svagare. Detta är en "bra" bild, irl syns det nästan än svagare. Jag har inte trixat men det råkade ju av någon anledning bli väldigt rött som ni ser på hudfärgen på mitt finger ;D

• LisaW111

Tack EQ85! Hrm hrm.. :D spännande att se VAD det är!! Har inga fler tester kvar att ta.. men vete 17, kanske ska köpa ett till ikväll eller om jag håller mig till imorgonbitti fall ingen mens dyker upp.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester