• Jess86

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

mammelie1891 skrev 2012-05-25 22:57:05 följande:
    Jess: plussade med digitalt den 22:a. Har testat med stickor sen dess och ingen stegring. blä, bara det inte går åt helvete igen

Sett likadant ut i fyra dagar då alltså? Fy, håller verkligen tummarna för att allt är som det ska Hjärta
  • 3 barns mamma84
    Mini Léonie skrev 2012-05-25 22:00:08 följande:
    Ja tack och hej! Och lär dig att lyssna för folk menar inte illa för att de ifrågasatte sättet dom "kollade dig". Jag gjorde det Enbart för att jag själv var i samma sits för 5 veckor sen och blev "orolig" för din skull när du inte "följs upp" som jag trodde man gjorde! Nog om det nu, allt är garanterat bra och har såklart inte hoppats annat!
    Fy finner inga ord hur kallhjärtad du är som människa Skrikandes
    Man ser klart och tydligt att stegringen är hur fin som hällst och allt ser bra ut .
    Kanske därför läkaren inte hörde av sig.
    Så alla behöver inte ha dom du ''hade''   
  • Liiina89
    Thegirl1 skrev 2012-05-25 21:57:15 följande:
    Jag har läst att har man tur kan man se fostersäck i vecka 6. Dvs de kan ju va omöjligt att se nu.

Jag gjorde vaginalt ultraljud i vekca 6 och fick så en liten böna, ett pickande hjärta och en fin säck.
    Det verkar vara lite olika för olika? =)  
  • Liiina89
    Thegirl1 skrev 2012-05-25 23:12:36 följande:
    Jag är bara i vecka 4+4 liina89 :) blev befruktad för 2-3 veckor sen enligt digitala

Aha, jag fattade det som att du var i vecka 6 nu ^^,
     men Grattis =)) 
  • Liiina89
    mammelie1891 skrev 2012-05-25 23:02:01 följande:
    Strecken är tyvärr ganska svaga...
    Nyfiken på vad du har för test?

Är det testlagret så tror jag att du likagärna kan slänga dom i papperskorgen...jag får svaga plus hela j*vla tiden på deras pisstester men när jag testade med CB Digital ikväll så stod det så fult "Ej gravid"
    TROTS att jag fått svaga svaga plus i flera dagar... Dessa TL tester fick jag i Maj.  
  • Thegirl1

Liina89 nej men är lagom i vecka 6 tills mitt nästa besök. Hoppas dessa dagar går fort! Tack så mycket !

• Meeee

Jess- tog det digitala i lördags på bim -4, så det är ju nästan en vecka sedan.
    Nä, inga test hemma. E ändå på jobbet nu, men funderar på om jag ska åka och köpa ett nytt i morgon när jag slutat....

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester