• Thegirl1

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

3barnsmamma84 tack för dina fina ord. Hemskt vilka människor det finns men jag tar inte åt mig! Vet att den människan blivit avstängd förr för att vara en riktig bitterf*tt* rent ut sagt.

• Meeee

Meoow- sitter med mobilen så det är svårt att se på så långt avstånd. Du kan inte ta en bild lite närmare?

• Jess86
    Meeee skrev 2012-05-25 23:16:55 följande:
    Jess- tog det digitala i lördags på bim -4, så det är ju nästan en vecka sedan.
    Nä, inga test hemma. E ändå på jobbet nu, men funderar på om jag ska åka och köpa ett nytt i morgon när jag slutat....

Det tycker jag du ska göra, det borde garanterat visa 2-3 imorrn Glad Jag är i vecka 11 nu och är fortfarande sugen på att köpa ett test varje gång jag går förbi apoteket eller ser testen på Ica, skulle vilja köpa för att få se ett dunderstarkt streck liksom men det känns så onödigt samtidigt Tungan ute
  • Liiina89
    Thegirl1 skrev 2012-05-25 23:15:41 följande:
    Liina89 nej men är lagom i vecka 6 tills mitt nästa besök. Hoppas dessa dagar går fort! Tack så mycket !
    Det gör dom nog :) Du får sysselsätta dig med massor hemma så tänker du inte lika mycket påt.
    och gör inte ett enda test till..man blir helt snurrig i huvet av alla tester =p
    Din stegring ser hur fin som helst ut =) Precis sådär såg det ut när jag väntade tösabiten =)  
  • Jess86

Hur mår du då Mammelie? Är du jätteorolig över att det inte stegrat eller känns det som att det är bra i magen ändå? {#emotions_dlg.flower}

• Thegirl1

Liina89 ja jag får sysselsätta mig så går tiden fort. Helt sönderstucken i armen och värre lär de bli ;) finns sina nackdelar att va gravid oxå ;)

• Meeee

Jess- Haha... Känner samma . Men samtidigt känner jag att jag inte behöver testa mer. Man borde bara njuta nu. Jag e gravid.
    Meeeeen... Sen tänker man ... Tänk OM det inte ökat. Tänk om allt stannat av....
    Gud va knäpp man e

• Jess86
    Meeee skrev 2012-05-25 23:24:23 följande:
    Jess- Haha... Känner samma . Men samtidigt känner jag att jag inte behöver testa mer. Man borde bara njuta nu. Jag e gravid.
    Meeeeen... Sen tänker man ... Tänk OM det inte ökat. Tänk om allt stannat av....
    Gud va knäpp man e

Knäpp är bara förnamnet Flört 
  • Alfonsmamman

@Thegirl1. Helt rätt inställning. Det som en annan verkar kalla för att bry sig om eller att vara "orolig" ter sig på ett mycket märkligt vis menar jag. För mig låter det bara hårt och framfusigt. Så släpp den personens mycket konstiga sätt att förmedla sig på. Du har mer underbara saker att tänka på. Önskar dig en fin graviditet.

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester