Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester
Alfonsmamman : tack!
Alfonsmamman : tack!
Ha ha! Vilken känsla de skulle vara! :)
Jag gjorde ju ett gravtest i onsdags, på BIM + 7, det var jätte jätte svagt och jag kunde knappt urskilja om det extra strecket var rosa eller grått.. Nu har jag gjort ett till precis, det har ju ändå gått 3 dagar sedan.. Detta testet blev också svagt svagt, men lite starkare än det i onsdag. Nu ser jag klart och tydligt att färgen är rosa.... Men jag är alltså på BIM + 10 idag och får så svagt.. Vad är det som är fel? :/ det känns ju inte helt rätt...
Liina: men jag har testat positivt med digitalt i tisdags (gravid 1-2). Nu har jag lite tester från testlagret som jag testar upp, utan minsta stegring på 3 dagar..
Jess: jag vet inte vad jag ska ta mig till... Vet ju att om det är knas kan man inget göra. Ställer mig in på att det är knas, att jag inte är gravid, så slipper jag kanske bli så knäckt. Kan inte tänka mig någon annan orsak till att det inte stegrar, mer än att det gått åt skogen.
Varför står det att cb digital bara är 92% säkert??