• Eliasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Grattis till er som plussat.

Önskar er en trevlig helg för det ska vi ha :) 

www.eliasmamma.blogg.se
  • HJ0812
    Trixxy skrev 2012-05-26 06:32:00 följande:
    Varför står det att cb digital bara är 92% säkert??

Veckoindikatorn bara.
    Alvin 081121 BF 130109
  • cutepoison
    Trixxy skrev 2012-05-26 06:23:08 följande:
    Nu blev jag ledsen.Nu på morgonen fick jag tydligare skugga/streck än vad jag nånsin fått hela veckan och äl testerna börjar bli starkare med...men då är det bara falskt då bim-5 idag
    Alltså bara för att ngn fått spökstreck på dem betyder det ju inte att dina är det med 100% säkerhet. Ta ett digitalt om du säkert vill veta, men om du är på BIM -5 borde du vänta i alla fall till imorgon. Jag har aldrig fått en enda skugga på TLs tester. Så jag är varken gravid eller tror att jag är gravid :P. 
  • mammelie1891

Krokiz; Japp, jag skulle iaf bli det om jag var du! Grattis!!

http://chiligodis.blogspot.com [] BF barn 4: 30/1-13 []
  • Trixxy
    cutepoison skrev 2012-05-26 06:39:40 följande:
    Alltså bara för att ngn fått spökstreck på dem betyder det ju inte att dina är det med 100% säkerhet. Ta ett digitalt om du säkert vill veta, men om du är på BIM -5 borde du vänta i alla fall till imorgon. Jag har aldrig fått en enda skugga på TLs tester. Så jag är varken gravid eller tror att jag är gravid :P. 

Ok...vågar dock inte ropa hej än förräns det blivit starkare.Men det kom efter 6 min
  • Krokiz
    mammelie1891 skrev 2012-05-26 06:47:45 följande:
    Krokiz; Japp, jag skulle iaf bli det om jag var du! Grattis!!
    Tackar  :) Är jätte glad men fick MF sist så vi är glada men med reservationer :)
  • Trixxy
    Krokiz skrev 2012-05-26 06:38:26 följande:
    Vad tror ni, vågar man bli glad?

Jag ser!!Grattis!!!hur långt har du kvar till bim?
  • mammelie1891

Knasten: ja, tog ett nu på morgonen... Och du? Hur går det för dig?

http://chiligodis.blogspot.com [] BF barn 4: 30/1-13 []
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester