• alexander2011

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Puffmajs skrev 2012-05-26 08:29:07 följande:
    Igår kände jag dem första riktiga sparkarna, 3-4 dunkar i vänstersida av livmodern när jag la mig på vänster sida i soffan. Nu väntar man ivrigt efter nästa. Jag vet att jag kan få vänta en vecka på nästa om det är så haha ;)
    vet någon vilken vecka det är man ska känna dem regelbundet? är det vecka 26?

visst är det en speciell känsla hihihi.
    minns faktiskt inte när jag kände regelbundet men iofs hade jag moderkakan i framvägg som dämpade lite mot sparkarna. första sparken kände jag i v18+6 
  • alexander2011
    Solstrålen1988 skrev 2012-05-26 08:32:03 följande:
    Jag slutade testa vid mitt plus. Dock fanns noll symtom så bara för att vara säker på att testerna stämde tog jag ett nästan 2 v senare :-P
  • alexander2011

NUUU vill jag oxå plusa!!

Fann vad drygt det är att vänta månad efter månad med evigt testande med gravtester o ältester. INGET funkar..varför ska det vara så svårt denna gången? jag har ju blivit gravid lätt innan, 2 ggr!! 1:a o 3:e försöket. nu försök 8.

förlåt tjejer men jag måste få Kräks.

är bara sååå frustrerad. kan man inte trolla fram ett extra sträck på testerna!!     

• mammelie1891

Tack tjejer!! Nu ska jag slappna av och sluta testa!! Tack igen, vad gjorde jag utan er? Hjärta

http://chiligodis.blogspot.com [] BF barn 4: 30/1-13 []
  • Solstrålen1988

Alex: jag kände liten så jag med. Eller mer att det var mitt fel. Var så lätt innan aborten, men nu ville de sig inte. I april sket jag i allt som hade med bebis verkstad att göra. Inget skulle kunna sänka mig att jag klarat av min utbildning och puff så fanns det ett plus där. Vi hade bara myst 3 dagar innan äl och en vecka efter.

• alexander2011
    mammelie1891 skrev 2012-05-26 08:40:04 följande:
    Tack tjejer!! Nu ska jag slappna av och sluta testa!! Tack igen, vad gjorde jag utan er? Hjärta
  • alexander2011
    Solstrålen1988 skrev 2012-05-26 08:40:59 följande:
    Alex: jag kände liten så jag med. Eller mer att det var mitt fel. Var så lätt innan aborten, men nu ville de sig inte. I april sket jag i allt som hade med bebis verkstad att göra. Inget skulle kunna sänka mig att jag klarat av min utbildning och puff så fanns det ett plus där. Vi hade bara myst 3 dagar innan äl och en vecka efter.
    asså blir det inget denna månaden så blir det en paus. eller iaf jag bestämmer det!!!
  • lillabambi

V 26 är de man ska känna regelbundna sparkar
    Mina har jag känt varje dag ett par veckor nu, skönt

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester