• mikka03

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Två Barns Mamma skrev 2012-06-14 09:13:02 följande:
    Om man testat med clear blue. Varför får man alltid att tunt blått streck på dom?
    som jag har förstått det så är det vanligt att det blir som en färgrest på cb som blir tunnt, men samtidigt om det blir starkare kan det ju tyda på nått så jag tycker du ska testa med nått annat test
  • TessLiihten
    mikka03 skrev 2012-06-14 11:27:19 följande:
    Nej jag har ju inte det, tog ett test i morse samma sort som de jag la upp men det var jättesvagt så på dom här 2 var det stoor skillnad, så då kanske man kan ta det digitala ikväll om jag köper det innan jobbet? Dålig på sånt här :)
    Ja det kan du göra. 
    Jag är 100 på att det kommer stå gravid.  
  • mikka03

Då ska jag åka lite tidigare så jag kan köpa det innan passet börjar. Och om det är så hur berättar man på ett roligt sätt för sambon? Vill inte bara vräka ur mig det :)

• Två Barns Mamma

Mikka03: mysko att det blir starkare för varje dag inte varit med Om det innan.. Och jag tycker även att det finns en skugga där som med blir starkare..

• mikka03
    Två Barns Mamma skrev 2012-06-14 11:37:41 följande:
    Mikka03: mysko att det blir starkare för varje dag inte varit med Om det innan.. Och jag tycker även att det finns en skugga där som med blir starkare..
    tycker du ska prova ett annat :)
  • bewe

Alexander2011: Hur har det gått för dig idag? Jag tror jag har fått ett positivt test, två streck syntes nu utan lampa, men så jäkla svagt. Förvånad

• mikka03
    bewe skrev 2012-06-14 12:18:56 följande:
    Ser någon något på dagens test?

Kan kanske skymta nått men är inte riktigt säker
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester