• sweasmamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Elmiina skrev 2012-06-14 13:53:21 följande:
    Hej tjejer! Nu börjar perioden där ögonen går i kors och man börjar inbilla sig både det ena och det andra. Men dom senaste dagarna har jag haft sååå ömma/pirrande bröst och rejäl mensvärk.

Tycker mig se något (som vanligt) på testet men självklart går det inte att få med på bild för antingen är det för svagt eller så finns det helt enkelt inget streck. Få ner mig på jorden igen!!

Finns det någon snäll själ som har lust att trixa med dessa?

Bilderna är tagna med mobilen.
    försökte trixa men ser tyvärr inget ! hoppas du får ett rejält streck snart =) bim?
  • juliia24
    Snigo skrev 2012-06-14 17:05:21 följande:
    jag trixa lite med översta.. något är de men om de bara är en skugga, färgrester eller ett svagt svagt plus.. Håller tummarna att de blir starkare! =)

tack för du trixada. ja det återstår ju att se. ska ta nya imorgon.
  • EQ85
    Snigo skrev 2012-06-14 17:05:21 följande:
    jag trixa lite med översta.. något är de men om de bara är en skugga, färgrester eller ett svagt svagt plus.. Håller tummarna att de blir starkare! =)

sitter inte strecket för långt till vänster? Tyst
  • Elmiina
    Snigo skrev 2012-06-14 17:12:03 följande:
    Ja men de låter ut toppen! =D Vet du hur många dagar efter äl du ligger?
    Skulle chansa på 7 dagar kanske. Vet inte exakt då jag inte kör med ÄL test. :)
    sweasmamma skrev 2012-06-14 17:19:15 följande:
    försökte trixa men ser tyvärr inget ! hoppas du får ett rejält streck snart =) bim?
    Tack för att du tog dig tiden att göra det iaf :) Har BIM om en vecka, nästa vecka torsdag. Så ännu finns det hopp :) Kommer ju fler månader annars.
  • juliia24
    EQ85 skrev 2012-06-14 17:42:59 följande:
    sitter inte strecket för långt till vänster? Tyst
    ja det kanske det är. men jag tar nya imorgon
  • Royalle

Om vi gör en pytteliten studie nu om trovärdigheten på tester. Vilken( förrutom digitalt) är det mest trovärdiga testet? Vilket är mest trovärdigt om man testar tidigt och vilket om man testar på BIM?

• Ankan1984

Hej!
    Jag är väldigt ny på det här med graviditetstester men Snigo, jag tog ett test som ser likadant ut som ditt, bara härom dagen. Trodde inte jag var gravid men hade symtom och ville testa. Trodde först jag var gravid för jag hade ett sånt där rosa streck. Men så såg det ut å sitta lite för långt ifrån det andra för å stämma, och mitt såg ut likadant som ditt och jag var inte gravid. Jag skulle gissa att detsamma gäller för dig men hoppas det snart blir ett riktigt streck. Hoppas jag kunnat va till någon hjälp :)

• Snigo
    Ankan1984 skrev 2012-06-14 17:50:37 följande:
    Hej!
    Jag är väldigt ny på det här med graviditetstester men Snigo, jag tog ett test som ser likadant ut som ditt, bara härom dagen. Trodde inte jag var gravid men hade symtom och ville testa. Trodde först jag var gravid för jag hade ett sånt där rosa streck. Men så såg det ut å sitta lite för långt ifrån det andra för å stämma, och mitt såg ut likadant som ditt och jag var inte gravid. Jag skulle gissa att detsamma gäller för dig men hoppas det snart blir ett riktigt streck. Hoppas jag kunnat va till någon hjälp :)
    hej!

Det är inte mitt test utan Julias, jag hjälpte bara till med lite trix i photoshop =)
    Jag går in i vecka 8 på lördag och så här såg mina tester ut när jag plussa på äl + 8. Fick gravid 1-2 på digital 3 h senare =) på 10de försöket tog de sig!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester