• AG11

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Aha nu hängde jag med.
    Hoppas2012: ditt ser ut å vad plus! Man ser tydligt iaf!
    Mini: jo de är starkare som hoppas2012 säger :)

• Mini Léonie
    AG11 skrev 2012-06-14 12:39:13 följande:
    Tack alla.

Vad menar du mini?
    Ja jag menade att ditt va solklart men att "hoppas2012" såg ut att va på väg åt samma håll.
    GRATTIS förresten :)
  • Elmiina

Hej tjejer! Nu börjar perioden där ögonen går i kors och man börjar inbilla sig både det ena och det andra. Men dom senaste dagarna har jag haft sååå ömma/pirrande bröst och rejäl mensvärk.

Tycker mig se något (som vanligt) på testet men självklart går det inte att få med på bild för antingen är det för svagt eller så finns det helt enkelt inget streck. Få ner mig på jorden igen!!

Finns det någon snäll själ som har lust att trixa med dessa?

Bilderna är tagna med mobilen.
  • LisaW111
    bakeababy skrev 2012-06-13 19:12:34 följande:
    Hello!
    Har aldrig skrivit i denna tråden innan, men testar nu då jag behöver er hjälp :)
    Detta test är taget på BIM-6, kvällsurin med vanlig CB plus. Ser ni ngt? Jag tycker mig kunna ana en suuuper svagt streck, men sen blir jag osäker..man vill ju så gärna se ngt!

Är det ngn vänlig själ som vill trixa lite med bilden så hade det varit snällt :)

Hej =) jag har fått ungefär lika svagt plus på CB och visat mig vara gravid sen. Men jag har också (2 ggr) fått sådana svaga streck på CB för att sedan bara få mens så jag vet helt ärligt inte.... bäst att testa med ett annat märke också! Hoppas det blir starkare!! Jag fick ett svagt igår, men idag är det som bortblåst och helt blankt :( så det är lurigt med CB!! Lycka till, håller tummarna!
  • poker face

Hallå där! Skulle verkligen uppskatta att få hjälp med det här testet. Tog det på kvällen mest för skojs skull (har annars alltid testat direkt när jag vaknat och det har alltid visat tokblankt) och så blir det såhär. Jättekonstigt! Strecket är som ni ser tunt, rosa men skevt. Litar snart inte längre på dessa tester då jag känt mig gravid ett bra tag och har bl.a. ömmande bröst. Har haft ont i brösten förr när jag inte varit gravid, men det har ALLTID gått över efter någon vecka eller så. Nu däremot har jag fortfarande ont :( Fattar ingenting. Det är säkert inget men man vet ju aldrig..
  • Elmiina
    poker face skrev 2012-06-14 14:19:41 följande:

Hallå där! Skulle verkligen uppskatta att få hjälp med det här testet. Tog det på kvällen mest för skojs skull (har annars alltid testat direkt när jag vaknat och det har alltid visat tokblankt) och så blir det såhär. Jättekonstigt! Strecket är som ni ser tunt, rosa men skevt. Litar snart inte längre på dessa tester då jag känt mig gravid ett bra tag och har bl.a. ömmande bröst. Har haft ont i brösten förr när jag inte varit gravid, men det har ALLTID gått över efter någon vecka eller så. Nu däremot har jag fortfarande ont :( Fattar ingenting. Det är säkert inget men man vet ju aldrig..
    Det där testet är det bara att slänga, det är något fel på det. Mitt råd är att ta ett nytt. Har samma symtom som dig också :D Lycka till!
  • Knasten83

Hoppas; det va det jag undrade mest ;) om du brukar känna så eller det e nytt. Mysigt hoppas!!!

• poker face
    Elmiina skrev 2012-06-14 14:22:24 följande:
    Det där testet är det bara att slänga, det är något fel på det. Mitt råd är att ta ett nytt. Har samma symtom som dig också :D Lycka till!
    Jasså, har du tagit något test då? :) Jo jag slängde testet direkt faktiskt efter att jag tagit bild på det. Har bara en såndär teststicka kvar nu så vill spara den lite. Kanske testar i helgen, får se. Hatar dessa jävla tester, de gör mig galen.. litar som sagt inte på dom ett dugg snart längre.
  • Elmiina
    poker face skrev 2012-06-14 14:32:11 följande:
    Jasså, har du tagit något test då? :) Jo jag slängde testet direkt faktiskt efter att jag tagit bild på det. Har bara en såndär teststicka kvar nu så vill spara den lite. Kanske testar i helgen, får se. Hatar dessa jävla tester, de gör mig galen.. litar som sagt inte på dom ett dugg snart längre.
    Ja jag tog ett idag fast jag inte har BIM förens om 6-7 dagar. Finns bilder här om du skrollar uppåt. Nää man blir ju blind utav att stirra på dem. Har två kvar och sparar dem till nästa vecka :)
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester