• Två Barns Mamma

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Som bakeababys test fick jag ett NU utan detta smala jädra streck som jag nämnde innan.. Vågar man hoppas?!

• ollasulrika

Nån som är intresserad av clearblue digital så inboxa för mer info.

• poker face
    Elmiina skrev 2012-06-14 14:34:08 följande:
    Ja jag tog ett idag fast jag inte har BIM förens om 6-7 dagar. Finns bilder här om du skrollar uppåt. Nää man blir ju blind utav att stirra på dem. Har två kvar och sparar dem till nästa vecka :)
    Kollade på dina bilder, försöker se något men tror inte jag gör det.. tyvärr :( Ser inget streck i alla fall. Ja det gör man verkligen, börjar bli trött på dessa meningslösa tester snart. Okej, det gör du rätt i :) Jag ska också avvakta lite, har bara en kvar som sagt och vet inte ens om jag vill beställa fler. Kanske ska vänta istället och se om/när mensen dyker upp igen och ta det därifrån.
  • HelenFr
    juliia24 skrev 2012-06-14 16:43:46 följande:
    hej någon som ser något 

Ser på CB:t men inte på det andra... På CB:t ser det ju i alla fall ut att vara i rätt bredd även om det är svagt...
  • Snigo
    juliia24 skrev 2012-06-14 16:43:46 följande:
    hej någon som ser något 

jag trixa lite med översta.. något är de men om de bara är en skugga, färgrester eller ett svagt svagt plus.. Håller tummarna att de blir starkare! =)

• Snigo
    Elmiina skrev 2012-06-14 13:53:21 följande:
    Hej tjejer! Nu börjar perioden där ögonen går i kors och man börjar inbilla sig både det ena och det andra. Men dom senaste dagarna har jag haft sååå ömma/pirrande bröst och rejäl mensvärk.

Tycker mig se något (som vanligt) på testet men självklart går det inte att få med på bild för antingen är det för svagt eller så finns det helt enkelt inget streck. Få ner mig på jorden igen!!

Finns det någon snäll själ som har lust att trixa med dessa?

Bilderna är tagna med mobilen.
    fick inte fram något som var värt att lägga upp. Håller tummarna att du får ditt pluss snart! <3
  • Elmiina
    Snigo skrev 2012-06-14 17:07:14 följande:
    fick inte fram något som var värt att lägga upp. Håller tummarna att du får ditt pluss snart! <3
    Tack för att du tog dig tiden att göra det :) Kommer lägga upp massa fina plus inom en snar framtid ska du se :D
  • Jess86

Sitter och väntar på att Hoppas ska lägga upp ett nytt test, spännande! Låter som att jag inte har nåt liv ju haha!! :)

• Snigo
    Elmiina skrev 2012-06-14 17:09:44 följande:
    Tack för att du tog dig tiden att göra det :) Kommer lägga upp massa fina plus inom en snar framtid ska du se :D
    Ja men de låter ut toppen! =D Vet du hur många dagar efter äl du ligger?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester