• Meja JP

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

meja2011,det är ju starkare idag Grattis!

Nån som ser ngt på mina test på föregående sida?

väntar med spänning knasten,verkar knepigt om det bara försvinner.kanske ändå ska testa ikväll om du har högre på kvällen.

• Trolltoka
    Knasten83 skrev 2012-06-17 11:55:59 följande:
    Hoppas ni har rätt vänner, blev lite förkrossad imorse. Försöker tänka att det bara är äl+6..

Nån som sitter vid dator nu som kan lägga in bild till mig?

Men jösses, äl+6, ägget har rent generellt knappt fäst! 7-11 dagar generellt brukar man säga, så är INGENTING att vara förkrossad över! Om du inte haft äl långt tidigare då... Men nej, hoppet är långt, långt, långt ifrån ute! Har måååånga dagar till på sig att bli starkare *håller tummmar* Iof var jag likadan, trodde hoppet var helt ute när jag inte fick + på bim-5/6. Men sen vips, 3 dagar senare kom ett tydligt streck
    trolltoka.wordpress.com trolltoka.se *N 28+1 13/3-07♥H 40+6 29/1-10♥BF 5/1-13* thirdoneisacharm.wordpress.com
  • Meja JP

gjorde såhär istället

Meja JP skrev 2012-06-16 23:15:07 följande:

åh postade för fort haha.den där uppe och den nedersta är otrixade,den i mitten har jag försökt trixa själv.nån som ser ngt?

på sida 5324
    Meja JP skrev 2012-06-16 23:12:31 följande:

julia,ja där kan avra ngt på ditt test
  • Knasten83

Trolltoka; jo jag vet men med tanke på gårdagens fina streck borde det åtminstone visa samma om det är ngt

• Nathaliieee
    Madelonen1 skrev 2012-06-16 21:09:59 följande:
    Var inne på vul nyss pga mina sjuka smärtor i magen, 0,55 cm kärlek med tickande hjärta :D blev dock tillbaka flyttad två veckor :o

Får jag fråga vilken vecka du är på?

Är själv i vecka 5 och har sjukt ont i magen ibland. Smärtan vara ca 1-2 min sen går det över.
    Har inte tid hos mvc förrän 16 juli för jag åker bort. Så tänkte om jag också kanske skulle ringa dit och fråga om vi kan göra vul så behöver jag inte vara orolig under semestern...  
  • Hemajo13

Hej!!
    Det var längesedan nu jag var inne på familjeliv.. Jag har en son som är 2,5 och när vi fick honom så blev jag gravid på första försöket och plussade starkt med första testet=)
    Nu försöker vi med ett syskon och det tog sig inte förra perioden fast jag har koll när min ägglossning är och jag är väldigt regelbunden med mensen.. jag har nu blivit en graviditetstestmissbrukare ;) skämt å sido, nu har jag BIM imorn och kunde inte låta bli att testa mig... vad tror ni om dessa test? det längst till höger har jag doppat i vatten för att jämföra! ;) det längst till vänster är rfsus tidiga test.. det syns inte på bilden men det är ett mycket mycket svagt streck... men borde inte den va starkare då den ska reagera på mindre mängder av det där dom reagerar på?=) Är detta spöktest eller kanske bor det en liten liten knodd där inne? ska köpa CB imorn om inte mensen kommit.. Herregud vilka pengar man lägger på alla dessa test! men det är ju värt det i slutändan! =)

tack för er hjälp!!

• Niicesara
    Hemajo13 skrev 2012-06-17 12:27:18 följande:
    Hej!!
    Det var längesedan nu jag var inne på familjeliv.. Jag har en son som är 2,5 och när vi fick honom så blev jag gravid på första försöket och plussade starkt med första testet=)
    Nu försöker vi med ett syskon och det tog sig inte förra perioden fast jag har koll när min ägglossning är och jag är väldigt regelbunden med mensen.. jag har nu blivit en graviditetstestmissbrukare ;) skämt å sido, nu har jag BIM imorn och kunde inte låta bli att testa mig... vad tror ni om dessa test? det längst till höger har jag doppat i vatten för att jämföra! ;) det längst till vänster är rfsus tidiga test.. det syns inte på bilden men det är ett mycket mycket svagt streck... men borde inte den va starkare då den ska reagera på mindre mängder av det där dom reagerar på?=) Är detta spöktest eller kanske bor det en liten liten knodd där inne? ska köpa CB imorn om inte mensen kommit.. Herregud vilka pengar man lägger på alla dessa test! men det är ju värt det i slutändan! =)

tack för er hjälp!!

Helt klart positivt! Grattis! :D
  • Tigerkakan
    Hemajo13 skrev 2012-06-17 12:27:18 följande:
    Hej!!

tack för er hjälp!! 

De där testen är ju positiva! Grattis!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester