• Maria 241

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Hej alla testexperter! Har testat med testlagret, jag tyckte jag såg något jättesvagt inom tidsramen för testet. Nu efter en timme finns där ett streck om jag lyser med en lampa bakifrån på testet. Är det tillförlitligt? Vad tror ni?

• Madelonen1

Var inne på vul nyss pga mina sjuka smärtor i magen, 0,55 cm kärlek med tickande hjärta :D blev dock tillbaka flyttad två veckor :o

• alexander2011
    Meja2011 skrev 2012-06-16 20:34:42 följande:
    Nej Gud nej Alex:) du la upp samtidigt nästan, så jag missa ditt, Åhh vad hoppet tändes, ge ma morgon med en gång;)

Solig jag oxå men jag tar inte nått test med morgonurin förens måndag annars har dt varit 2-3 timmar som jag har hållt mig  på alla tester
  • alexander2011
    Skrutt 83 skrev 2012-06-16 20:34:24 följande:
    Tycker inte det som är doppat i vatten visar något alls.. Tror absolut ni är gravida tjejer! Spännande!

Hoppas du har rätt!!!
  • Meja JP

åh postade för fort haha.den där uppe och den nedersta är otrixade,den i mitten har jag försökt trixa själv.nån som ser ngt?
  • Meja JP
    Madelonen1 skrev 2012-06-16 21:09:59 följande:
    Var inne på vul nyss pga mina sjuka smärtor i magen, 0,55 cm kärlek med tickande hjärta :D blev dock tillbaka flyttad två veckor :o

härligt Grattis!!!
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester