• bewe

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

Inelg skrev 2012-06-16 19:07:35 följande:
    Insåg just att det var mejas bild och att det va doppat i vatten :/ hm.
    Som jag förstod det som så var det det blöta testet som var doppat i vatten, inte det översta testet som var torkat :)
  • bewe

Meja: Kan du fota vatten-testet sen när det har torkat också och lägga in här? Underbart att du hjälper till för att förstå våra andras tester! Glad

• alexander2011
    bewe skrev 2012-06-16 19:09:05 följande:
    Alexander2011: Tog mig friheten att trixa med din bild igen, tycker dock inte det behövs för jag ser på dina precis som på mina!
    Har du några symptom?
    Jag har inga alls förutom en molade/ilande värk som kommer väldigt sällan men som känns i tjejmagen, lite som jättesvag mensvärk, igår fick jag en som en våg över mig med illamående (var tvungen att hämta en påse för så nära kändes det att jag behövde spy) Har dock haft huvudvärk i snart 1 vecka, varje dag!

nä igentligen inte :S mina symptom är.
    *kissenödig
    *hungrig ofta o sugen på olika saker
    *TRÖTT
    *mensvärk, tror emellanåt att mensen ska komma men emellanåt känns det inget alls :S
    *svullen o gasig mage 

men inget illamående eller ömma bröst.kan svida till i brösten ibland o de känns mer fylliga. 

tack, jag hoppas att det är nått :) och även för din del oxå. våra tester är lika Solig         
  • alexander2011
    bewe skrev 2012-06-16 19:11:41 följande:
    Meja: Kan du fota vatten-testet sen när det har torkat också och lägga in här? Underbart att du hjälper till för att förstå våra andras tester! Glad
  • bewe
    alexander2011 skrev 2012-06-16 19:14:10 följande:
    nä igentligen inte :S mina symptom är.
    *kissenödig
    *hungrig ofta o sugen på olika saker
    *TRÖTT
    *mensvärk, tror emellanåt att mensen ska komma men emellanåt känns det inget alls :S
    *svullen o gasig mage 

men inget illamående eller ömma bröst.kan svida till i brösten ibland o de känns mer fylliga. 

tack, jag hoppas att det är nått :) och även för din del oxå. våra tester är lika Solig         
    Mina bröst känns med mer fylliga, nu har jag fått mer knölar i dem, dem tillochmed syns i bra ljus utanpå.. trodde först det var bröstcancer när jag kollade ena bröstet, men såg sen att det andra var och kändes likadant.
    Tycker dock mina bröstvårtor är mörkare med, men utöver det så inget..

Hoppas med det är något, för oss båda! Solig 
  • Meja2011

Inelg: det med två test på är det första doppat i mitt urin det andra i vatten;) på det första finns det ett svagt rosa streck.

Jag lägger in på de torkade om en stund;)

• alexander2011
    bewe skrev 2012-06-16 19:18:21 följande:
    Mina bröst känns med mer fylliga, nu har jag fått mer knölar i dem, dem tillochmed syns i bra ljus utanpå.. trodde först det var bröstcancer när jag kollade ena bröstet, men såg sen att det andra var och kändes likadant.
    Tycker dock mina bröstvårtor är mörkare med, men utöver det så inget..

Hoppas med det är något, för oss båda! Solig 
    Det hoppas jag med. kan vara så att dina mjölkkörtlar är svullna :)
  • bewe
    alexander2011 skrev 2012-06-16 19:23:12 följande:
    Det hoppas jag med. kan vara så att dina mjölkkörtlar är svullna :)
    Så tidigt? Ja, för knöliga är dem, dock inte ömma! Glad
  • bewe
    Meja2011 skrev 2012-06-16 19:22:57 följande:
    Inelg: det med två test på är det första doppat i mitt urin det andra i vatten;) på det första finns det ett svagt rosa streck.

Jag lägger in på de torkade om en stund;)
    Kanon, tack! Oskyldig
  • bewe

Tjejer, såhär ser mitt senaste test ut nu efteråt (Inte riktigt torkat än)..
    Oredigerat

Redigerat

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester