• Jennie83

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

KNASTEN Jag seerrrr =) underbart vännen vågarmig nog på ett grattis =) håller tumamrna attd e e starker imorrn =) KRAM vänen

• Meja2011

Knasten: VA?! Du skojar, hur i fan kan det där testet du visade igår vara spök! Du ska verkligen höra av dig till TL!

• Meja2011
    Knasten83 skrev 2012-06-17 06:45:39 följande:
    Nån som ändå vill lägga upp dagens test?
    Maila mig, men sitter här bara i 10 min till.

Slänger in dagens test.....

Meja 11-11-23
  • Inelg

Knasten!!!! Å nejjj. Låt oss vara dina ögon istället!! Ta ett till test med samma urin!!

• Inelg

Knasten. Jag kom på, det finns vissa som plussar starkare på kvälls urin. Hade inte du det igår?

• Skrutt 83

Knasten: nää inte kan det ha varit spök?! Jag fick alltid starkare på kvällen, första tillstymmelse till plus var på natten, då kom det efter tiden gått ut, sen på morgonen var det jättesvagt, knappt synbart men senare på dagen så var det tydligt och ingen tvekan, jag fick hela tiden starkare på dagen /kvällen än morgonen. Håller tummarna!!

Meja: ser lovande ut!!!

Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester