• Inelg

Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester

bewe skrev 2012-06-17 15:06:39 följande:
    Såhär ser mitt dagens torkade test ut:

Jag ser ett träck och det är rosa!!!! :)
  • Inelg
    Charin84 skrev 2012-06-17 15:27:50 följande:
    Hej!!

Har kollat lite i den här tråden. Jag beställde grav test från TL tidiga grav test i fredags, nu när jag läser här så blir man ju lite orolig att man inte kan lita på dom testen, :-/ verkar som nästan alla får spök sträck, ångrar nästan att jag beställde där ifrån nu.
    Lita på dom du! Jag har alltid kört testlagrets och de har givit mig tillförlitliga svar varje gång och då har jag ändå försökt i 9 månader inklussive 2 st graviditeter
  • ZooZoo
    Charin84 skrev 2012-06-17 15:27:50 följande:
    Hej!!

Har kollat lite i den här tråden. Jag beställde grav test från TL tidiga grav test i fredags, nu när jag läser här så blir man ju lite orolig att man inte kan lita på dom testen, :-/ verkar som nästan alla får spök sträck, ångrar nästan att jag beställde där ifrån nu.
    För mig har de fungerat! Har inte fått spökstreck någon gång. Jag är jättenöjd med dem!

Det är dock många gånger jag inte ser några streck här inne när andra ser dem.
  • Thegirl1

Måste faktiskt säga att jag har fått väldigt tydligt andra streck nu när jag varit gravid men tror många här på fm verkligen vill och inbillar sig att dem ser nåt som i själva verket inte är nåt. Sen finns de sk spök och dem är oftast gråa och smala. Men jag tycker denna tråd har blivit lite "överdriven" då jag de senaste dagarna inte sett nåt på vissa som andra säger. Ville bara säga detta!

• bewe
    Inelg skrev 2012-06-17 15:41:43 följande:
    Jag ser ett träck och det är rosa!!!! :)
    Är det sant?! Ska testa nu snart igen bara för att! Skrattande
  • bewe

Jag inbillar mig inget streck nu iallafall har jag kommit fram till, sen om det är spökisar som dykt upp på alla 13 test återstår att se..

• Mini Léonie
    Thegirl1 skrev 2012-06-17 16:09:37 följande:
    Måste faktiskt säga att jag har fått väldigt tydligt andra streck nu när jag varit gravid men tror många här på fm verkligen vill och inbillar sig att dem ser nåt som i själva verket inte är nåt. Sen finns de sk spök och dem är oftast gråa och smala. Men jag tycker denna tråd har blivit lite "överdriven" då jag de senaste dagarna inte sett nåt på vissa som andra säger. Ville bara säga detta!
    Word!
  • lilaemma
    bewe skrev 2012-06-17 15:06:39 följande:
    Såhär ser mitt dagens torkade test ut:

Ser faktiskt något starkare och mer rättplacerat ut. Håller tummarna för att det bara är lite "segt i starten" och att du snart får ett tydligare resultat. Är det rosa vid genomlysning?
Svar på tråden Svagt plus eller spökstreck - Tråden för oss som behöver hjälp att analysera svaga graviditetstester